• September09

Gekås vol 14

Hoj hoj!
    Nån som köpt åkpåsen? Såg att någon hade bild i sin blogg...den för 229:- Är den nåt att ha tror ni? Finns den i andra färger? Går det att ta loss överdelen? Finns hål för sele?

• September09

Tack, då vet jag att den är prisvärd i alla fall!
    Vill ju inte fåm med mig nån skit hem. Blir en svart tror jag!

• September09
    AochJsMamma skrev 2010-03-01 07:24:29 följande:
    jag såg bara med spindelmannen o så nån rosa motsvarighet (kankse hello kitty??)
    Tack för svar, då kanske jag får köpa det på Ttradera i alla fall...tycker 250 är lite mycket för solkläder men kanske helt värt det?
  • September09

Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga.....
    Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.

• September09
    Bambusa skrev 2010-04-05 21:14:32 följande:
    fanns de några rosa?? vi ska dit om2 veckor, hoppas de finns kvar då!!!
    Såg rosa.....typ cerice!
  • September09
    Pigelinen skrev 2010-04-05 21:22:18 följande:
    Har lurvisarna luva eller inte? Någon som har bild på några. Vill ha en enfärgat, helst i grått i storlek 92 fanns det?
    Höll själv i en ljusgrå stl 86 så bode funnits 92 också....fanns många kvar.
  • September09
    Smultronhjärta skrev 2010-09-17 09:01:57 följande:
    Jag beställde med en bestämd kod som bara funkade den dagen.. Men testa 225841 annars finns det ju en 40% som ligger på Ellos förstasida.

Inga skaloveraller i onsdags iaf
    Personalen sa att de snart skulle komma in i alla fall......nyfiken på vilka färger!
  • September09

Nån som varit nere nyss och sett om åkpåsarna (GeKås egna, 299 kommit in igen? Vilka färger fanns i så fall?

Svar på tråden Gekås vol 14