• Wallmo

Gekås vol 14

The Bumblebee skrev 2010-03-01 14:30:47 följande:
    Å den här tråden hade jag ju tappat bort! Så här inför våren undrar jag hur Gekås fleecefodrade regnställ är i kvalité? Behöver till båda sönerna (strl. 110-116-120 nånting). Finns det i de storlekarna? Thermotights har jag hört talas om, hur ser de ut? Vilket material?
    Jag har köpt fleecefodrade regnställ i två omgångar på Gekås. De har verkligen varit super! Perfekta dagsikläder.
  • Wallmo
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 14:37:31 följande:
    Har du provat till lite äldre (aktiva som 17) barn oxå? Kan absolut tänka mig att vad som helst hade funkat när barnen var 1-2-3 år, men nu måste kläderna tåla en del slitage.
    Har svårt att tänka mig nägon som sliter mer än min 3-åring. {#lang_emotions_laughing}Han kryper, kravlar, klättrar och kasar runt i sitt ställ. Det enda som blivit slitet är reflexbandet längst ner på byxorna (på insidan där de benen "gnos" mot varandra) och gummibanden under fötterna. Vi köpte ett nytt till dagis eftersom han började växa ur det första men det använder vi hemma istället. Perfekt nu när snön börjar smälta och ingen overall i världen håller ute den vätan....
  • Wallmo
    Smultronhjärta skrev 2010-03-05 14:57:23 följande:
    De där maskindisktabletterna(om de ff är vita)är superbra för svår fläckborttagning
    Att gnugga på fläcken eller att köra i stället för tvättmedel?
  • Wallmo
    Zodic skrev 2010-03-15 14:17:58 följande:
    Är det någon från gbg-området som ska till gekås snart och skulle kunna göra mig en tjänst? :) Var där förra veckan och köpte ett så himla bra skoställ som kan hänger över en dörr. perfekt för mig med väldigt många skor, så det kan jag verkligen rekommendera er!! :) Helt enkelt så braatt jag behöver ett till! :)
    Har varit på jakt efter ett sånt. Du har ingen bild på det? Ska tyvärr inte till gekås inom överskådligt tid...
  • Wallmo

Någon som vet vad barnstolarna och babyskyddet kostar? Kommer snart behöva dubbel uppsättning när vi är två som hämtar och lämnar och vill inte lägga en förmögenhet på "extrastolarna".

• Wallmo
    Ruso skrev 2010-03-30 23:55:35 följande:
    14 och 13 Tiden går!! Och efter det har jag fått 5 till, varav den minste är 2 och den äldste 11
    Förlåt helt OT men jag kollade i ditt albun och såg den sötaste lilla sparkdräkt i turkost med en röd igetlkott på rumpan!! Helt underbar! Vart hittar man en sån???
  • Wallmo
    tindistar skrev 2010-04-19 12:14:23 följande:
    Hejsan! Jag ska gekås nästa vecka. Är det någon som vet vad rutchkanerna kostar? Har det kommit in mycket sommarkläder nu till barn, dam och herr?
    Är också intresserad av rutschkanor!!
  • Wallmo
    avilo skrev 2010-04-19 22:12:03 följande:
    Tack för ditt svar! Tror du den passar till vilken vagn som helst?
    Passar inte till vår Quinny....
  • Wallmo

Hur vansinnigt är det att åka dit imorgon - dagen efter löning?

• Wallmo
    Pigelinen skrev 2011-11-28 18:30:26 följande:
    undrar även om det finns någon digitalkamera till riktigt lågt pris alternativt en leksaksdigitalkamer, men som man kan ta riktiga bilder med
    Åh det skulle jag med vilja veta - och om det finns miniskidor?
  • Wallmo
    tomtenisse skrev 2011-11-29 14:41:00 följande:
    Wallmo- Miniskidor såg jag där förra veckan!
    Åh hurra! Kommer du ihåg priset på dem?
    Jag ska åka på fredag så jag hoppas det finns två par kvar till mina små knott!
    Sen får väl mamma och pappa önska snö av tomten så de får testa dem också :o)
  • Wallmo

En liten fråga angående shoppingkortet... Kan man fortfarande ansöka på plats och använda det samma dag (vet att en väninna gjorde det för något år sedan när vi var där)?

Svar på tråden Gekås vol 14