Gekås vol 14
Är det någon som vet om de har Bobbycars? Och isåfall vad de kostar?
Är det någon som vet om de har Bobbycars? Och isåfall vad de kostar?
Ser att ni pratar mammakläder, det är något jag tänkt köpa när jag ska till Gekås om ett par veckor.
Men hur funkar det med mammakläder? Kommer bara vara i v.13 när jag ska dit, kan man bara köpa kläder som passar för stunden eller kan man köpa kläder som ska fungera även längre fram i graviditeten? Köper man bara sin vanliga storlek och hoppas på det bästa eller köper man en storlek större? Detta kanske var lite OT men skulle bli jättetacksam för svar.
Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.
Tack för alla svar, toppen!
Just kläder har jag inte tänkt köpa så mycket, förutom lite basplagg som passar både flickor och pojkar. Utan jag har mest tänka köpa det som behövs till äta/sova/hygien/leka/resa.
Tror ni det räcker att man är där vid öppningsdags på en söndag eller ska man vara beredd på att ställa sig i kö innan?
Märks det att jag ska åka imorgon
Fler frågor. Hundbajspåsar hittar man dom bland plastpåsarna eller på smådjursavdelningen?
Tvättlappar finns dom på hygien eller baby?
Nu är jag hemma efter 3 dagar i Ullared, shopping hela dagarna
Ska uppdatera prislistan senare när jag stuvat undan alla fynd, vardagsrummet är helt belamrat med prylar.