-
MIn kompis har den sulkyn och är hur nöjd som helst :)Du och Jag ver2 skrev 2010-03-13 20:54:58 följande:Nyss hemkommen!! Tyvärr lär jag meddela att tripptrapp stolen e SLUT De hade visningsexet farmme igår - men inga kartonger - å idag var visningsexet också borta Kul..... Men kom ju hem med en massa annat! Orkar dock inte plocka upp idag, men imorn! Ska fota det intressantaste å lägga upp som film på min blogg imorn för dem som vill se! Ang sulkyn (den är mest svart men med beiga detaljer/ränder förresten!) så provkörde sambon den lite - å han tycker att den nästan är som carenan - lite, lite "skraltigare" kanske - men han tycker den verkar helt ok! -
Är det pick a boo skaloverall som säljs på ullared? Isf är jag bra sur på mig själv att jag glömde köpa det!!!!
-
Åh vill också ha regnoverallen!! Men man kan ju inte åka ner igen pga av en liten overall.. Blir nog en dyr overall isf.. Suck... :(
-
Japp dom har alla barbapappa grejerna... Dreggellapp, gardiner, handdukar, påslakan, filtar, saccosäck.....Theina skrev 2010-03-14 19:54:56 följande:Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar.. Och har de fått in sommarkläder?? -
Tror ni det kommer vara massor utav folk på ullared imon? Söndag och löningshelg....
Är man dum om man åker tro? -
vad kostar ståbrädan på gekås?
-
Den stora 30 cm buzz kostade 399 när vi var där innan jul... Den är mycket populär här :) Fanns även mindre som var billigare men dom kunde inte göra så mycket.JennyCB skrev 2010-12-27 11:42:53 följande:Är det någon som har koll på Buzz light.... Vad priset är alltsåVår iggle piggle fungerar finfint ännu... Har väl haft den sen i somras. Detta trots att min minsting på 1,5 år drar med den överallt i armarna och trycker på hans ögon... Trodde den skulle gå sönder faktiskt..Tezz80 skrev 2010-12-27 20:33:29 följande:Ni som köpt Igglepiggle dockan, hur har kvaliten varit? Min son fick sin i julklapp men den verkar redan vara sönderlek, Igglepiggle kan inte längre röra armarna när han dansar och ögonen har stannat i stängt läge
Barnen har inte varit våldsamma med den.
-
har dom fått in vårytterkläder nu? Typ regnoveraller och sånt?
-
Någon som har koll på den elektriska babygungan som finns på gekås? Har för mig att den ligger runt 800, stämmer det?
Men vet ni vad det är för någon? -
Åh vad bra :) Tack!winters skrev 2011-01-14 09:45:11 följande:Vi har den här, har för mig att det var 799 kr:
www.barabus.se/produkt7/1_/precious_planet___...
Tror att de fortfarande har samma.
Är du nöjd med den?