• iAnnaMaria

Gekås vol 14

Du och Jag ver2 skrev 2010-03-13 20:54:58 följande:
    Nyss hemkommen!! Tyvärr lär jag meddela att tripptrapp stolen e SLUT De hade visningsexet farmme igår - men inga kartonger - å idag var visningsexet också borta Kul..... Men kom ju hem med en massa annat! Orkar dock inte plocka upp idag, men imorn! Ska fota det intressantaste å lägga upp som film på min blogg imorn för dem som vill se! Ang sulkyn (den är mest svart men med beiga detaljer/ränder förresten!) så provkörde sambon den lite - å han tycker att den nästan är som carenan - lite, lite "skraltigare" kanske - men han tycker den verkar helt ok!
     MIn kompis har den sulkyn och är hur nöjd som helst :)
  • iAnnaMaria

Är det pick  a boo skaloverall som säljs på ullared? Isf är jag bra sur på mig själv att jag glömde köpa det!!!!

• iAnnaMaria

Åh vill också ha regnoverallen!! Men man kan ju inte åka ner igen pga av en liten overall.. Blir nog en dyr overall isf.. Suck... :(

• iAnnaMaria
    Theina skrev 2010-03-14 19:54:56 följande:
    Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar..  Och har de fått in sommarkläder??
    Japp dom har alla barbapappa grejerna... Dreggellapp, gardiner, handdukar, påslakan, filtar, saccosäck.....
  • iAnnaMaria

Tror ni det kommer vara massor utav folk på ullared imon? Söndag och löningshelg....
    Är man dum om man åker tro?

• iAnnaMaria
    JennyCB skrev 2010-12-27 11:42:53 följande:
    Är det någon som har koll på Buzz light.... Vad priset är alltså
    Den stora 30 cm buzz kostade 399 när vi var där innan jul... Den är mycket populär här :) Fanns även mindre som var billigare men dom kunde inte göra så mycket.
    Tezz80 skrev 2010-12-27 20:33:29 följande:

Ni som köpt Igglepiggle dockan, hur har kvaliten varit? Min son fick sin i julklapp men den verkar redan vara sönderlek, Igglepiggle kan inte längre röra armarna när han dansar och ögonen har stannat i stängt läge   Barnen har inte varit våldsamma med den.

Vår iggle piggle fungerar finfint ännu... Har väl haft den sen i somras. Detta trots att min minsting på 1,5 år drar med den överallt i armarna och trycker på hans ögon... Trodde den skulle gå sönder faktiskt..
  • iAnnaMaria

Någon som har koll på den elektriska babygungan som finns på gekås? Har för mig att den ligger runt 800, stämmer det?
    Men vet ni vad det är för någon?

Svar på tråden Gekås vol 14