Gekås vol 14
Parkeringsplats precis utanför, mycket nära till Gekås - gångavstånd.
Helt klart värt pengarna :)
är det någon som vet om det finns flytvästar på Gekås?
jag var en av dem som besökte Gekås i helgen och stod i lördags i den enorma kön. Vi stod ca 2 timmar i kö innan vi kom in i varuhuset. Jag har varit där 4 ggr innan men aldrig varit med om nåt liknande
Vi kom in i varuhuset vid 14.00 och hade då lite smått panik över att vi inte skulle hinna handla så mkt innan de stänger kl.17.00. Men när det närmade sig stängning ropade de ut i högtalarna att det var en timmes kassakö så alla som ville fick fortsätta handla tills kassaköerna minskat så vi shoppade på
Klockan 18.30 orkade vi inte mer och ställde oss i kön som fortfarande var sjukt lång. Men vi hade sån tur då en i personalen lotsade oss istället till tre mobila kassor som fanns i en gång brevid ingången så vi stod sammanlagt 5 min i kö och var ute innan vår första kö knappt rör sig fem meter. Underbart!
Måste bara säga att personalen på Gekås är helt otrolig. Trots att de får jobba över samt att det var sjukt mycket folk överallt så var de så glada och hjälpsamma.
Vi var där igår oxå. Kom dit vid 8.30 och då var det lite kö men vi kom in snabbt ändå. Gick sen ut runt 12-tiden och då fanns det flera kassor som var helt tomma så vi behövde inte köa alls.
Men med facit i hand så kommer jag nog aldrig mer att åka dit en lördag under hösten ![]()
jag var där i lördags och söndags och då kostade Kitchen Aid 3995:-, mixern (eller vad det nu är) kostade 1995:-.
eller det kanske var 3999:- och 1999:-, kommer inte riktigt ihåg exakt ![]()