• Villemol

Gekås vol 14

Hej!
    Sonen är galen i Bakugan och Gormitis...
    Ngn som vet om det finns på Gekås och ungefärliga priser?

Inredning till barnrum typ lampor, gardiner och dyligt, ngn som köpt sådant och har bilder på det? Vi ska flytta och vill köpa lite kul till barnens rum nu när de inte behöver dela längre .

• Villemol
    avilo skrev 2010-03-15 15:40:44 följande:
    Låter ju jättebra. Lägger du bilden i ditt bildgalleri då?
    Åh, jag vill också se !
  • Villemol

Hej hej!
    Frågar igen om det finns Bakugan och Gormitis på leksaksavdelninngen?
    Fina taklampor, har ngn bild på det?

• Villemol
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-20 20:20:51 följande:
    Undrar åt min kära mamma vad "byggplattor" till lego kostar och om någon sett "behållare" (någon slags låda som mamma kunde tänka sig kanske ser ut som äggpack) till Backugan?
    Är också intresserad av den här "behållaren" och annat som hör dit till .
    Någon som har koll?

Väggbokstäver, finns det?

Är Gekås billiga på trädgårdsredskap och sådant? Är det ngn vits att köpa sådant där?
  • Villemol
    corax skrev 2010-03-22 13:46:37 följande:
    Trådgårdsgrejor är jättebilliga, iallafall en del. Köpte t.ex. ett miniväxthus för förodling med insats för 59kr (www.nelsongarden.se/image.aspx?img=p5768l.jpg), långa handskar från weibulls för 15kr. Småredskap finns en hel del billiga, och det finns en del större också. Är osäker på priserna där, men det lönar sig helt klart med ett besök till trädgårdsavdelningen.
    Tack, då ska jag lägga lite tid där också då . Brukar hoppa över den avdelningen men nu blir det hus till sommaren så får ju passa på att fynda!
  • Villemol

Någon som har koll på vilket märke dom för på trädgårdsredskap?
    Och om dom ligger bra i pris om man jämför med tex ÖB och Göfab trädgård och liknande?

Inredning till pojkrum, finns det ngt kul? Ngn som har bilder?

Svar på tråden Gekås vol 14