• Lisslo

Gekås vol 14

Efter att ha tittat in på gekåsullaredbloggen vill jag åka dit nu!!!!!!!!!
    I somras va jag bara gravid i åttonde veckan och visste inte alls vad jag skulle köpa till oss och bebisen.

Behöver tips om vad jag skall köpa när vi åker dit i sommar. Nu är sonen 10 veckor gammal och vi har väl bara saker som behövs just nu.

Hur stor är barnavdelningen egentligen? tror jag missade hela den när vi va där. Hittade några bodysar det va det enda.

Kolla in min blogg www.lisslo.blogspot.com

• Lisslo

Hemkommen efter årets besök i Ullared.
    Bodde på ett väldigt mysigt Bed&breakfast.

Nu till besvikelsen.
    Det är inte så himla billigt på Gekås längre. Är det bara jag som tycker likadant?

Iof handlade vi rätt mycket iaf. Men jag kände inte det där WOOWet som jag gjorde förr.
    Är det vi KUNDER som för betala för den feta utbyggnaden med restaurang, frisörsalong och sportbar??!!
    Kommer priserna smyghöjas allt eftersom?

De fynd jag gjorde va de som det va 50% rea på. Då känns det som jag lika gärna kunda ha handlat på Ö&B eller Lindex när de rear ut.

Är tveksam om det blir några fler resor ned till Ullared!

• Lisslo
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-12 12:38:07 följande:
    Gekås har smyghöjt senaste 10åren, så nej.. är inte jättebilligt som många tror!
    skönt att höra att det inte bar aär jag som tycker det har blivit dyrt att handla där.
  • Lisslo
    Ruso skrev 2010-08-12 13:10:32 följande:
    Vilken affär har inte höjt priserna senaste 10 åren?

Det gäller dock att vara prismedveten så klart och inte "svälja" allt, men när jag samanliknar mycket av det jag köpt kan jag inte säga annat än att det just är jättebilligt... upptil tokbilligt för rätt mycket!
    Jag tycker priserna har hållt sig på samma nivå väldigt länge. Det enda som har blivit dyrt är kött.
    Elektronik är billigare.
    Kläder håller samma priser.
    Möbler tycker jag inte har blivit dyrare.

HIttade gammal reklam för nån vecka sedan, som va från 90 talet, och vissa matpriser va högre då än vad de är nu.
Svar på tråden Gekås vol 14