• Mikah

Gekås vol 14

Gelicapelica skrev 2010-03-13 12:10:30 följande:
    Det ligger i samma byggnad som väskaffären. Det heter nåt med "boden"
    Bräckboden. Man kan om man är godisgris.
  • Mikah

Littorina:

Frisöroutlet finns i Handelshuset som ligger vid toaletterna på parkeringen men där är ombyggnad och rörigt nu så jag vet inte om de har allt de brukar.

• Mikah
    Zodic skrev 2010-03-15 14:50:49 följande:
    kan fixa!det ryms 18 par så det är väldigt effektivt.. vet att dom sålt liknande på ellos innan men dom tog slut väldigt fort.
    Jag vill ju också se. Har heller ingenstans att göra av dem.
  • Mikah
    mm m skrev 2010-04-07 11:09:23 följande:
    Har för mig att jag läst att det finns en frisöroutlet.Vad säljer de där?Finns annat än balsam och inpackningar?Löshår, klämmor/ringar till löshår, orstar?är det även frissa så man kan klippa sig?
    På frisöroutleten klippte de innan men nu är det ju under ombyggnad, så antagligen inte då dem trängs med de andra affärerna. Borstar har jag köpt där  så det finns.
  • Mikah
    dazazz skrev 2010-04-23 15:30:01 följande:
    är det någon som vet om gekås har finkläder till pojkar stl 86? och då menar jag FINkläder. ska på bröllop i rom i maj och hittar inget tillräckligt snyggt i normalaffärer, bara i dyyyyra butiker.... jag tänker mig typ nästan-kostymbyxor och skjorta...
    Västar och skjortor och slipsar finns i alla fall. Finbyxor har jag aldrig hittat.
  • Mikah
    Turbon skrev 2010-05-03 16:36:01 följande:
    Någon som vet på vilken avdelning man hittar hörselskydd till barn?
    Vid verktyg har jag hittat. Där finns det där rosa och gröna som man kan köpa i barnaffärer (glömt vad de heter) för 99 men till mina lite större barn köpte jag turkosa som också var för barn och kostade 40 kronor.
  • Mikah

Peltor var det jag menade, så de har höjt priset. De kostar annars 149 på Jula också.

• Mikah
    Jenny26 skrev 2010-08-20 18:50:14 följande:
    Någon som vet om dom har kvar Tvättmedelshinken med skopa och vad dom kostar?
    Jag köpte den i maj och tror att den kostade 70-80 kronor, kommer inte ihåg exakt.
  • Mikah
    Bambusa skrev 2010-09-30 09:25:14 följande:
    hur skulle ni göra om ni har en 2åring med er, ta barnvagn, eller bara köra med kundvagnen?? hade paraplysulky sist, men dom är ju så dryga..  hon sover middag än 1-2timmar.. oavsätt så kommerj ah a ergonomisk bärsele med mig.. så hon kan ju sova på ryggen, för sån hemsk trängsel kan de väl inte vara så hon får stryk av att sitta på ryggen??? vi är där ,vilket är måndag 11e till onsdag 13oktober...
    Bara kundvagnen och bärselen funkar väl toppen. Annars kan hon ju även vila lite i kundvagnen kankse beroende på vad ni shoppar
  • Mikah
    Norrskog skrev 2010-09-29 09:18:54 följande:
    Angående hushållsassistenter:

Kitchen Aid fanns i helgen, 3999 kr tror jag. Kollade aldrig färgerna.
    Vi snålade och köpte en från Exido för 1399 istället. Då ingick även köttkvarn.
    Vi har provat maskinen till två brödbak och den funkar kanon! Okej att den är lite plastig och inte lika snygg som Kitchen Aiden, men prisskillnaden på 2600 var roligare att lägga på annat tyckte vi!
    Kitchen Aid fanns i röd vit och svart den 17 september i alla fall.
Svar på tråden Gekås vol 14