• Pappa G

Gekås vol 14

tho88 skrev 2010-03-16 10:09:22 följande:
    Är det mycket folk på Gekås måndagar eller tisdagar? Tänkte åka dit den 22/3 eller 23/3.
    Mycket lugnt där idag, tisdag den 16 mars..
  • Pappa G
    HelleBelle skrev 2010-03-17 17:30:54 följande:
    hej hej ser några varit på gekås i år. Har vår/sommar kläderna kommit in? tack.
    Lite blandat igår.
    Det fanns ex. både vinter- och sommarjackor.

Lite allmänt stökigt och rörigt, på grund av mycket ombyggnad och just säsongsväxling.
  • Pappa G

Någon som sett Inlines/Rollerblades på Gekås (eller annan butik i Ullared)?

• Pappa G
    kalmar brud skrev 2010-07-12 22:22:56 följande:
    Någon som har koll på vad dom badkläderna kostar som har flytgrej fram och bak?
    69,90 tror jag vi gav för dotterns..
  • Pappa G
    kalmar brud skrev 2010-07-14 19:21:31 följande:
    Funkar den eller sjunker dom till botten? Flört Håller dom barnet uppe på vattenytan som typ simkuddar
    Inte testad ännu, i skarpt läge
  • Pappa G
    kalmar brud skrev 2010-07-14 21:25:27 följande:
    Men har ni testat den något?
    Ja, hon har haft den på sig, men inte i vattnet..

Vi fick tag på en sådan där simring som de kan sitta i, som hon använder i poolen istället..
  • Pappa G
    Tigra79 skrev 2012-01-29 15:05:16 följande:
    Någon som vet om de har fotopapper och isf ungefär var det finns i butiken?

När får dom in vårkläder???
    Fotopapper finns på teknikavdelningen vid datorprylar och media.
    Det burkar vara av märke Proove, som fungerar sådär i vissa skrivare..
  • Pappa G
    Pigelinen skrev 2012-02-23 16:26:48 följande:
    Åh vad sur jag blir... ringde för att fråga om badsortimentet kommit in än eftersom jag verkligen vill få tag i en flytbaddräkt men nopp, det ger INGEN status om varor. Nu var det ju ingen specifik produkt jag frågade efter utan hela men nopp, fick inget svar alls. Sånt här blir jag aparg på, jag har drygt 20mil enkel resa, åker ner 3-4gg per år och handlar för ca 10 000kr per år och så kan de inte änns tala om ifall badsortimentet finns i butik el ej... funderar på att bojkotta dem nu.. hum..
    Men att badkläder finns framgår väl med all tydlighet av bilden du själv lade in...??

Detta är ju lite av Gekås fördel och problem. Bara för att en vara finns på morgonen när de öppnar, så är det ju inte säkert att det finns några kvar på eftermiddagen eller dagen efter. Du skulle ju inte bli så glad om de sade att ja i telefonen, det finns sådana du säker, och sätter dig i bilen och kör 20 mil, för att notera att det inte finns några kvar när du kommer fram...

Sedan skulle det ju ställas väldigt höga krav på de som skulle svara på dessa frågor i telefon, med tanke på deras stora sortiment, olika varianter och färgval. Dessutom skulle det ju krävas ett gäng på denna kundtjänst, vilket ju skulle generera kostnader = högre priser..
  • Pappa G
    Tösabiten88 skrev 2012-02-23 14:42:34 följande:
    trådgårdssaker, när kommer det in tro ni?
    Osäker på vad du menar med "trädgårdssaker", men ex. trädgårdsredskap, bevattningsutrustning och grillar fanns redan på plats för två veckor sedan.
Svar på tråden Gekås vol 14