Pigelinen skrev 2012-02-23 16:26:48 följande:
Åh vad sur jag blir... ringde för att fråga om badsortimentet kommit in än eftersom jag verkligen vill få tag i en flytbaddräkt men nopp, det ger INGEN status om varor. Nu var det ju ingen specifik produkt jag frågade efter utan hela men nopp, fick inget svar alls. Sånt här blir jag aparg på, jag har drygt 20mil enkel resa, åker ner 3-4gg per år och handlar för ca 10 000kr per år och så kan de inte änns tala om ifall badsortimentet finns i butik el ej... funderar på att bojkotta dem nu.. hum..
Men att badkläder finns framgår väl med all tydlighet av bilden du själv lade in...??
Detta är ju lite av Gekås fördel och problem. Bara för att en vara finns på morgonen när de öppnar, så är det ju inte säkert att det finns några kvar på eftermiddagen eller dagen efter. Du skulle ju inte bli så glad om de sade att ja i telefonen, det finns sådana du säker, och sätter dig i bilen och kör 20 mil, för att notera att det inte finns några kvar när du kommer fram...
Sedan skulle det ju ställas väldigt höga krav på de som skulle svara på dessa frågor i telefon, med tanke på deras stora sortiment, olika varianter och färgval. Dessutom skulle det ju krävas ett gäng på denna kundtjänst, vilket ju skulle generera kostnader = högre priser..