• Vallie

Gekås vol 14

har de något med musse pigg? typ kläder (stl 92/98), leksaker m.m.

• Vallie
    Vallie skrev 2010-03-09 11:15:09 följande:
    har de något med musse pigg? typ kläder (stl 92/98), leksaker m.m.
    puffar för min fråga
  • Vallie
    Zodic skrev 2010-03-16 13:47:28 följande:
    79-89:- så väldigt prisvärd :) oj vilken smart grej, vart i varuhuset fanns den?Den fanns där ridgrejerna varit innan, nedanför allt köksgeråd :)
    toppen! tack
  • Vallie
    Smultronhjärta skrev 2010-03-18 16:20:13 följande:
    Ha ha. nä givetvis är det ju inget direkt skadligt med plastad frottè ..Jag är ju själv uppvuxen med att sova på det och sonen gjorde även det till en början. Det var först efter att jag själv hade sovit i hans säng en natt som jag bytte på stört! Nu har vi sängskydd som andas och som en bonus slipper jag numera sällskap i min säng eftersom sonen, efter att vi bytt, började sova hela nätterna i sin säng
    sånt sängskydd som andas, finns det på gekås? jag har bara hittat plastad frotté
  • Vallie
    Smultronhjärta skrev 2010-03-18 22:02:24 följande:
    Japp- det finns men man får köpa vuxenstorlek och antingen sy om eller använda ändå.
    toppen, tack!!! vet du vad det står på förpackningen eller så? står det "sängskydd" bara eller?
  • Vallie

finns sodastreamer? pris?
    finns kitchen aid maskiner (hushållsassistent) pris?

• Vallie

någon som vet att det finns täcken (alltså till en vanlig 90-säng) finns dun eller annat? pris? någon som vet om kvalitén är bra? bättre eller sämre än ikea?

• Vallie
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 10:24:03 följande:
    jag har ingen aning om gekås täcken, men det jag kan säga om ikeas täcken är att de är värdelösa. De verkar liksom inte ha rätt mått, för att passa i påslakanen. Så vad som helst måste vara bättre än dem. (sen är de ju varma, men vad sjutton hjälper det när de bara åker och lägger sig i en höpg i påslakanet, eller glider ur...)
    tycker du? det dubbeltäcke vi har från ikea har varit jättebra, men det är inte så praktiskt längre då döttrarna vägrar ha täcke när de ligger emellan oss, då får inte vi heller ha täcke så nu ska vi köpa två separata istället
  • Vallie

finns det träningsmaskiner? typ enklare promenadband eller andra typ "tv-shops-maskiner"?

• Vallie
    ramone1 skrev 2010-04-15 11:37:08 följande:
    tror jag inte
    skönt slipper man ha en hemma som ändå bara skulle samla damm
  • Vallie
    Karl Fazer skrev 2010-04-15 12:51:49 följande:
    Jag har oftast varit där på hösten innan jul och då har det varit mycket mer. Men det kanske är inför julen... tråkigt i alla fall. de brukade ha pilatesbollar, men de var slut. Annars fanns det mycket stegräknare, och även några viktmanchetter, gummiband och snören... Tror det fanns någon enklare step-up men är osäker. Var mycket utplockat... På dvd-hyllan fanns det dock speciella träningsvideo för mamma-magen men den lyckades jag hoppa över skulle dock behöva en sån och lite disciplin
    ja, de borde sälja disciplin på gekås
  • Vallie

säljer de hushållsassistenter? märke? pris?

• Vallie

passar deras ståbräda till bugaboo?

finns hushållsassistenter? märke? pris?

• Vallie
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 10:26:34 följande:
    Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:-Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    och när jag var där i söndags var alla trehjulingar slut och demo exet i taket nedplockat
  • Vallie
    Willes Mamma 08 skrev 2010-09-28 21:56:32 följande:
    nån som vet om de har kvar KITCHEN AID bakmaskin?? I så fall vilka färger o pris??
    undrar jag med
  • Vallie

någon som vet vilka färger som finns på kitchen aid bakmaskin?

• Vallie
    Ladyn skrev 2010-10-19 16:07:00 följande:

Appropå Kitchen Aid så var det ju nån här inne som sade sig ha sett att den låg på halva priset  (1999 kr ) på Gekås nu, vet dock inte om det stämmer...

kan inte någon som varit där de senaste dagarna rspportera, om priset är 1999 eller 3999 som det skrevs förut, och vilka färger som finns. kanske är olika pris beroende på färg...
Svar på tråden Gekås vol 14