• MiaÅRoger

Gekås vol 14

har nån köpt bilstol på gekås och kan rekomendera eller avrååda ifrån det? vi funderar på att köpa bilstol från 9 månader och uppåt eftersom vår dotter växt ur den första stolen nu. men man vill ju inte köpa nåt som har fått mycket klagomål. tacksam för svar! :)

• MiaÅRoger
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-18 10:51:33 följande:
    Finns det stol från 9månader? Det finns ingen kiloklass på den? Vi har stol upp till 13kg nu men vår tjej är snart 6mån o har precis passerat 6kg.. Men finns det stol från 9mån hade det varit bra o veta kiloklass, lättare tycker jag. Omöjligt att jämföra ålder eftersom alla är olika stora i samma ålder...
    den kanske inte är från 9 månader men jag skulle kunna tänka mig nåt sånt i längd och vikt. vår dotter är 7½ månad och 70cm lång och hon har fötterna långt utanför stolen på den stolen vi har nu. (första upp till 13kg)

Jag hörde i en annan tråd också att det kanske inte finns den bakåtvända stolen. Och man vill ju inte åka 80mil i onödan.... Hmmm.
  • MiaÅRoger
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-18 11:39:27 följande:
    Nu är min kompis som jobbar på Gekås på väg hit med leverans... igår köpte hon Tripp trappstolen åt oss så inom en halvtimme är hon här Mamma ska till Gekås nästa fredag så då skickar jag mer bud om dyna osv. Sen ska vi själva dit 30april men så länge kan vi inte vara utan matstol^^
    va kostade stolen?
  • MiaÅRoger

Nån som sett om de har mycket melamingrejer? Skålar, slevar? :D Jag har blivit helt kär i det i alla sommarens färger! Priser?

• MiaÅRoger

tror de ligger på 399 på UR&PENN. iaf liknande färgade klockor men kanske inre regal, det var jag inte.

• MiaÅRoger

jag mailade och frågade om en vara fanns (mellanbilstolen) men sån info ger de inte ut på varken telefon eller mail utan det är upp till kunderna att se utbudet i butik. lite dum plicy för de som åker 30, 40, 50 mil och blir utan det de främst ville handla, men men... det går nog inte i konkurs för det! hehe

• MiaÅRoger
    nån som köpt några av melamingrejerna som låg i ullaredsbloggen för ett tag sen? tänkte höra om det var bra kvalité och pris?
  • MiaÅRoger

kul att se vad ni köpt och vad det kostat. ni får gärna länka till blogginlägg eller liknande där man kan se era fynd

• MiaÅRoger

ett tips är ju lager157.com. De har webshop om man inte bor där det finns butik. DSe har billiga regnställ och matchande galonvantar. Dock har jag inte beställt därifrån själv än men funderar starkt på att göra det. De har mycket fint!

Svar på tråden Gekås vol 14