• Jojsie

Gekås vol 14

vet ni om de har regnskydd för dubbelvagn? har en babytravel syskonjogger och vill ha ett regnskydd när både barnen sitter rakt fram?! bara svarta eller genomskinliga också? pris?
    tack!

• Jojsie
    Lantani skrev 2010-03-24 13:54:46 följande:
    Åhh vad kul.Jag är tveksam på hur jag ska göra. Köpa en sådan stol eller inte.Har ikeas antilop till Alvin nu som det är tänkt att lillasyster ska få och sen så har jag en gammal tripptrapp utan bygel, som behövs fixas lite om vi ska ha kvar den. Tror du det funkar med tripp trapp uan bygel vid 21 månader?
    min dotter började med tripp trapp stolen då ngn gång o vi hade bara bygeln på i en vecka. men hon klättrade själv i den och stod där uppe o svajade innan hon kom ner i stolen så vi tog bort den så hon själv kan klättra upp o ner. funkar superbra!!
  • Jojsie
    Zessan84 skrev 2010-03-25 12:29:32 följande:
    Babyvakt på GEKÅS! Någon som har erfarenhet av den? Vilket märke och modell finns inne just nu? Har en kompis som ska dit imorgon, men jag vill googla lite innan jag ber henne köpa en.. =)    
    Min kompis har en Philips SCD361 o tycker den e helt ok. men den e lite väl klumpig. vi köpte först ngn Doro o den var värdelös så sen köpte jag en philips Avent, finns på Ullared för 599:- el 699:-. där föräldraenheten är väldigt smidig och utan antenn. är  suuupernöjda med den, du kan höra barnet andas om du lyssnar. superbra och aldrig några störningar! den är vit och blå, har inte namnet här men du lär se den där....
    lycka till! 
  • Jojsie
    Zessan84 skrev 2010-03-25 14:12:28 följande:
    Läste lite om den Philips, men räckvidden är "bara" 150 meter.. Vi har en Padwico 903 som gick sönder i helgen och nu MÅSTE vi ah en ny.. Känner dock inte för att lägga 1000 spänn på en ny. Fast den har vi vart toppennöjda med!Finns inte på Gekås va?
    jag hittar inte vår philips avent på ngn hemsida alls. kanske inte tillverkas längre. men de har haft den på gekås innan. den e sjukt bra. kan hända räckvidden inte e flera km men det räcker mer än väl mellan vårt o grannarnas o så... den e superbra!
  • Jojsie

Hejsan. vet ni om de slutat sälja regnskydd till dubbelvagn? alla jag bett handla till mig sista halvåret har sagt att de är slut. kommer de inte att få in igen??

• Jojsie
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 16:44:21 följande:
    Hur mkt gör ni av med på en dag på ullared??

Skulle vilja åka, men "vågar" inte... då det blir så dyrt och jag älskar att shoppa!!
    någon har sagt 1000kr/timme man är där, och det har stämt väldigt bra på mig de gånger jag varit där... så denna månaden ska vi bara va där 3-4 timmar, hoppas det innebär en lite mindre tom plånbok då ;)
  • Jojsie

har någon koll på om de säljer ofodrade skaljackor och byxor? (alltså liknande POP överdragsbyxor o skal/vind-jacka.
    Jag köpte en helsvart för ngt år sen o gillat den som fasen. vet ni pris är det också super. ska dit på fred :) 

• Jojsie
    Hannajo skrev 2010-09-15 08:00:03 följande:
    Köpte överdragsbyxor och vindjacka för 229 kr till barnen.
    tack! var det nyligen? 229:- för båda?
Svar på tråden Gekås vol 14