• Wilmis07

Gekås vol 14

Någon som vet om dom har utklädningskläder från Micki,pippikläder och poliströjor.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Detta har säkert frågats flera gånger,men vilka storlekar finns den omtalade regnoverallen i? Och en  fråga till om någon orkar svara,var finns dom i varuhuset? ska skicka bud med min syster nämligen.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Ruso skrev 2010-03-20 22:39:01 följande:
    De finns upp till 104, men jag är faktistk osäker på hur långt ner de gick... såg inga riktigt små..De häger rätt så långt ner på barnavd, lite osäker på om det var nedersa raden innan mössorna eller en innan...
    Tack
  • Wilmis07
    kalmar brud skrev 2010-03-21 20:09:39 följande:
    Nåågon som ska till SkoBoo och kan köpa en sån mätsticka till mig... Som man mäter skorna med??? Självklart så sätter jag in pengar för saken och frakt. Vad kostar dom?
    Finns på ellos också har jag för mig.
  • Wilmis07
    jessica1979 skrev 2010-03-25 20:03:28 följande:
    Var på Gekås idag och fick tag på den omtalade regn/skaloverallen som jag undrar om det verkligen är tyg som andas i, det står ju ingenstans och det borde de väl inte strunta i att skriva ut om det var så, eller? Iaf så var de jättefina och det fanns många kvar om någon undrar. Flest med mönster men de var finare tycker jag än de enfärgade. Nåt annat som sagts här i tråden är att de är små i storlekarna. Det upplevde jag inte alls. Min son har 86/92 i tröjor och 80/86 i byxor. Efter mått så köpte jag en 92 och inte 98 som jag först tänkt, men skulle nog ha köpt 86 egentligen för den blev lite stor tycker jag. Det funkar dock eftersom det är resår vid foten och man kan dra åt i ärmslut. Men den blev ganska pösig.
    Vad var det för mönster? Dåligt med enfärgade skaloveraller?
  • Wilmis07
    MammaT skrev 2010-06-14 23:18:07 följande:
    finns det solkräm för barn
    Ja det finns det,tror det är garnier och nivea som finns. Billigare var det iaf
  • Wilmis07
    FrökenFreja skrev 2010-07-26 10:20:46 följande:
    Ska förmodligen till gekås här framöver, och har tänkt rensa här hemma bland lakan, påslakan och handdukar. Hur mkt kostar (ungefär) större och mindre handdukar? Lakan till dubbelsäng och påslakan? Förstår att det säkert varierar, men är det någon som har ngt exempel?
    Jag köpte 70*120 handdukar för 49 kr tror jag det var och 100*150 för 59 kr. Fanns i många fina färger och kvaliten har varit bra.
  • Wilmis07

Någon som vet om det finns tomtekläder/pepparkakskläder att köpa till barn?

• Wilmis07

Någon som vet priset på vanliga enfärgade badlakan 100*150 och badhanddukar 70*140. Har för mig att det ligger runt 60 för dom stora och 50 för dom mindre kan det stämma?

• Wilmis07

Någon som vet priserna på deras vanliga enfärgade handdukar, stl 70*50 och 70*140?

• Wilmis07

Någon som vet om det finns mycket kläder till skrållan,priser ungefär? Någon som sett diskolampa där,tänkte köpa till dotterns rum. Menar en sådan liten som står alltså ingen som hänger,som ger olika färgade prickar i taket när den är igång

• Wilmis07

Någon som vet hur dom ligger i pris på barbie leksaker,dockor och tillbehör. Någon som vet om det brukar finnas något barbiehus där?

• Wilmis07

Någon som vet om dom har bra priser på barbiesaker såsom bil,hästar,hus mm?

• Wilmis07
    bebispåväg skrev 2011-08-23 10:07:26 följande:
    Nån som vet om det finns grejor på Gekås till spidermankalas - typ inbjudningskort, servetter etc?
    Kan inte minnas att jag såg det i torsdag iaf,fanns bla motiv från cars,disneyprinsessorna mfl.
  • Wilmis07
    Inbaal skrev 2011-08-31 18:59:47 följande:
    tänkte höra om det finns Cars ryggsäckar och vad de kostar i så fall ???
    Dottern köpte en carsryggsäck för 79 kr när vi var där för ett par veckor sen.
  • Wilmis07
    Carisma skrev 2011-10-22 14:04:51 följande:
    Någon som vet om det finns en docksäng som ser ut som en miniatyrspjälsäng på Gekås?
    Har för mig att jag såg det när jag var där för ett par månader sen iaf. Tror det  var denna eller en som liknade denna iaf  www.hiko.se/Leksaker/Varugrupp/Dockor/Tillbeh%C3%B6r/Micki-Dockspj%C3%A4ls%C3%A4ng
Svar på tråden Gekås vol 14