Inlägg från: jenniebebisimars |Visa alla inlägg
  • jenniebebisimars

Gekås vol 14

Hej!

Min lilla tjeja börjar hos dagmamma nu i maj...
    Tips på vad man kan köpa på sig...mottages tacksamt
    Jag åker till GeKås om 2v.

Det var nån som köpt en regnoverall...Vad är att föredra tror ni regnkläder eller regnoverall till en tjej som är 2 år & 2 månader...

• jenniebebisimars
    jenniebebisimars skrev 2010-03-26 17:03:41 följande:
    Hej!Min lilla tjeja börjar hos dagmamma nu i maj...Tips på vad man kan köpa på sig...mottages tacksamt Jag åker till GeKås om 2v.Det var nån som köpt en regnoverall...Vad är att föredra tror ni regnkläder eller regnoverall till en tjej som är 2 år & 2 månader...
    Förlåt 1 år & 2 månader menade jag
  • jenniebebisimars
    Jodli skrev 2010-04-03 15:19:27 följande:
    Hej! Är det någon som vet priset på Bobby car? Ska upp den 17/4 och hade tänkt köpa en till vår dotter i födelsedagspresent.
    Bobbycaren kostar 299:- Fanns i rött och ROSA Jag köpte en jätte fin rosa till min dotter i 1 års present hon älskar den 
  • jenniebebisimars

På lördag åker jag & en kompis till Ullared ååå vad denna vecka kommer gå saaaakkktttaa....

Jo min tjeja hon börjar hos dagmamma nu i maj...Då är hon 1 år & 2 månader...
    Tänkte höra lite med er...Regnkläder på Gekås...Erfarenheter...bra, dåliga?Är de stora i storleken...Overall eller 2 delat?

Sedan tänkte jag på stövlar...Köper ni det på skoaffären åxå...Skor överhuvudtaget är det bra pris på barnskor på skoaffärem vid Gekås...?

Alla tips mottages tacksamt på vad man kan behöva mer hos sin dagmamma...

Jo förresten...De kommer visst ha gymnastik 1 gång i veckan med...Ska man köpa shorts & t-shirt till henne då eller ska hon ha en sådan "badräkts modell" (hoppas ni förstår vad jag menar )

• jenniebebisimars
    maggan75 skrev 2010-04-05 14:22:42 följande:
    På tösens dagis (hon är 4 år) byter de om och duschar  efter röris / gympa  min tös har shorts och t-shirt men en del har gympa dräkt så det är nog efter eget tycke ..... men du kan ju kolla med dagiset om de byter om .......
    tack för tipset...ska kolla med dagmamman hur de gör innan jag åker...
  • jenniebebisimars
    September09 skrev 2010-04-05 19:17:59 följande:
    Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga.....Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.
    Åååå lurvisarna hemma igen!!!hoppas det finns några på lördag för då ska jag ha en

Är du nöjd med ditt besök?Hittade du mkt?
  • jenniebebisimars

Hej alla ni som varit i Ullared på sistone!!

Vad tycker ni, har ni varit nöjda med era inköp? Har ni hittat mkt till barnen?

Jag tänker mkt på höst/vinterkläder...Finns det inne redan?

Funderar på att åka dit i nästa vecka...

• jenniebebisimars
    2barnsmorsa skrev 2010-07-18 13:46:49 följande:
    jenniebebisimars skrev 2010-07-18 12:41:50 följande:
    Hej alla ni som varit i Ullared på sistone!!

Vad tycker ni, har ni varit nöjda med era inköp? Har ni hittat mkt till barnen?

Jag tänker mkt på höst/vinterkläder...Finns det inne redan?

Funderar på att åka dit i nästa vecka...
    Var som sagt var där i Tisdags och de fanns massa vinter och höst och regn kläder.MÖssor och vantar. Hittade massor...
    Åhhh tack för hjälpen!!!

Vi åker dit på onsdag Bara jag & mannen inget barn med...henne lämnar vi hos mormor & morfar lugnast så...
  • jenniebebisimars

Lite OT fråga med...

Jag har köpt POP skalkläder på Tradera & Blocket till min tjej...Hon var ute i ett rejält regnoväder häromdagen...hon satt i vattenpölarna & hade minst sagt SKITKUL!

Detta set har jag tvättat MÅNGA ggr säkert har personen som haft det innan tvättat det många ggr med (eftersom det var begagnat när jag köpte det)
    När min tjeja kom in så var hon krut torr! HELT SUVERÄNT!!!

Vad jag undrar... Är alla skalkläder så här bra oavsett märke eller utmärker sig polarn på nå´t sätt...?

• jenniebebisimars

Den 29/10 åker jag & mama ner & köper julklappar & förhppningsvis lite annat roligt

Jag har en tjeja på 1½ år som behöver vinterjackor m.m....
    Hur tycker ni utbudet har varit, ni som varit "därnere"?

Vad var ert bästa fynd...Jag längtar så jag håler på att dööööö

• jenniebebisimars
    Tezz80 skrev 2010-09-30 12:52:30 följande:
    Någon som vet vad Skrållan kostar?
    Vill åxå veta...Kostar hon 500:- i "vanlig butik" eller vad ligger hon på där?
  • jenniebebisimars

Är det nån som vet vad de hjärtformade ljusstakarna kostar på Gekås?Jag tror de heter nunäs...har sett dem i ellos katalogen bl.a...

Sedan rosa åkpåsar finns de hemma nu?Jag åker om en vecka till gekås

• jenniebebisimars
    jenniebebisimars skrev 2010-10-15 09:04:51 följande:
    Är det nån som vet vad de hjärtformade ljusstakarna kostar på Gekås?Jag tror de heter nunäs...har sett dem i ellos katalogen bl.a...

Sedan rosa åkpåsar finns de hemma nu?Jag åker om en vecka till gekås
    eller om det var på jotex...
  • jenniebebisimars

ååå va gulliga ni är!!tack för hjälpen!!

• jenniebebisimars

Var på Gekås för en vecka sedan...Är SÅÅÅÅ nöjd med mina nya knytbandsgardiner (shabby chic stil) som jag gav 199:- för & så kollar jag hemma på EXAKT likadana och där tar de 439:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jenniebebisimars

jag vet att det frågats flera ggr förut... men vad kostar de runda rya mattorna, de i polyester..

tusen tack för hjälpen!!!!!!!!!!

• jenniebebisimars

Hej!

Jag har två frågor....Skulle bli sååå glad om ni kunde hjälpa mig...
    Finns Kitchen Aiden kvar (en form av köksmaskin), och isf vad kostar den?
    Sedan undrar jag på en kaffe maskin...alltså en sådan som maler sina egna bönor...Finns det nån sån på Gekås & vad ligger de på i pris?

TUSEN TACK OM ni kan hjälpa mig!!!

• jenniebebisimars
    princess77 skrev 2011-01-03 15:46:39 följande:
    Ha ha Vilken trångsynt människa!!
    Ja ja,din miss!

Vi är högutbildade och har mycket bra anställningar men älskaar att åka till Ullared
    Håller med!!!

Herregud de har ju jätte bra saker i Ullared ju!!!
  • jenniebebisimars
    Peak skrev 2011-01-04 14:25:46 följande:
    såg att de hade haft regnställ från Lundmyr - det är väl inget som finns kvar?
    Jag var där i söndags och då hade de MASSOR med lundmyr kvar så det finns nog kvar...borde göra om inte annat
  • jenniebebisimars
    Kaerleksbarn skrev 2011-04-09 21:12:40 följande:
    Rött och svart har jag sett, dock inte rosa till dotterns rosa bil
    Nä varfr finns det inte rosa för?Blir liiite irriterad på detta...vill ju ha till dotterns rosa bobbycar..
Svar på tråden Gekås vol 14