• molnen

Gekås vol 14

Vad kostar regnoveraller och någon som har bilder på dessa ?

• molnen
    AochJsMamma skrev 2010-04-01 12:04:32 följande:
    vi har en sån, TOPPEN! Har plastad frotté på, samt en liten handduk som byts ofta. Snyggare än tex IKEAS gräsliga i vit uppblåsbar plast.
    Det finns överdrag till IKEAs uppblåsbara ,vita med röd eller blåkant . Då blir de inte fullt så fula
  • molnen
    Krabbolina skrev 2010-04-12 09:24:28 följande:
    jag la in en bild på vagnen i bildtråden.
    Har den fullt liggläge ?
  • molnen
    Thegran skrev 2010-05-22 18:09:40 följande:
    Åh, vad glad jag är! Kompisen fick tag i ett sunblock UV set till mig! :)129 kr, ord pris har väl varit 480 och sen har de väl kostat runt 250 på deras egen rea så ett riktigt fyndpris :)
    Är det dress eller byxa tröja ? lång eller kort ärm ? bild ?
  • molnen
    jeeri74 skrev 2010-12-14 09:28:02 följande:
    Vi köpte den där förra helgen. Kommer dock inte ihåg vad den kostade, men under 80 kr är jag rätt säker på.
    Tack då vet jag var den är köpt ,någon som vet om den går att få tag i någon vanligleksaksaffär ? bor i Umeå så det är lite långt till Gekås men dottern älskar Pingu...
  • molnen
    Seldonia skrev 2011-02-14 21:23:07 följande:

Ska också åka om ett par veckor, och funderar på badkläder för barn:

Har någon av er köpt uv-kläder på Gekås? Funderar på om man vågar lita på att de skyddar barnen när de badar eller om man ska lägga ut mer pengar på "märkes"-skydd.

Har haft Gekås billiga uv kläder (som kostade 119kr) och solskyddet fungerade bra ,dock såg de slitna ut efter en vecka utomlands .Plastrycken som sitter på lossnar och tyget blir slappt.
  • molnen
    molnen skrev 2011-02-14 21:49:50 följande:
    Har haft Gekås billiga uv kläder (som kostade 119kr) och solskyddet fungerade bra ,dock såg de slitna ut efter en vecka utomlands .Plastrycken som sitter på lossnar och tyget blir slappt.
    Har haft UV kläder av märket Swimpy ,de är billiga och av bra kvllite och bra solskydd.
    www.hikmet.se
    www.lekmer.se
  • molnen

Den gröna jackan och täckbyxorna i bildtråden såg jättebra ut synd att man har så långt till gekås,gillar deras ytterkläder och skulle behöva större dagisvantar.

Svar på tråden Gekås vol 14