• sarsparis

Gekås vol 14

Snart bär det iväg till gekås :)

Nu till min fråga, har ni köpt sängkläder där någon gång, alltså till era egna sängar? hur är de i kvaliten, är de mjuka och sköna utan att noppra? Köper i vanliga fall bara sängkläder på hemtex då jag allt för många gånger fått tag på bottennapp, men nu funderar jag på att köpa på gekås istället.

• sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 19:44:27 följande:
    Råder dig att köpa Percalelakan på Gekås-goa och stilrena
    Tack för tipset, får bli det då, hur mycket brukar de kosta ungefär?
  • sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 21:52:32 följande:
    Japp underlakan brukar finnas i satin iaf Percale kostar mellan 150-200 setet
    Låter kanon!!! Nu är det uppskrivet på listan. Ska absolut köpa en uppsättning för att testa så skickar jag svärmor att köpa fler sen isåfall {#lang_emotions_smile} 
  • sarsparis
    Ruso skrev 2010-03-27 23:00:12 följande:
    Hm... Men varför står det då vattentäta på dem?Jag har haft mängder av dessa "dagisvantar" och de har aldrig någon gång blivit blöta igenom...
    Har också dessa dagisvantar från gekås, helt värdelösa, de blir dyngsura direkt, flera av barnen har dessa på dagis och ingen vante håller måttet.

Nu är det fleccefodrade galonvatnar som gäller.
  • sarsparis
    Bambusa skrev 2010-03-28 19:45:04 följande:
    vart får man tag i fleccefodrade galonvantar?? små och gärna bra pris..
    Köpte på lindex, tror de kostade 99, annars finns det även på hm, kappahl och stadium har jag sett, vet dock ej pris där. De från lindex sitter faktisk jättebra på min sons händer. Vantarna ser väldigt stora ut men när väl handen är i sitter de bra.
  • sarsparis

Nån som varit in på Skoboo och vet om de har kavatsandaler och kavat vårskor och vad de kostar isåfall?

• sarsparis
    elsy skrev 2010-04-11 08:23:00 följande:
    Någon som vet om dom har rutschkanor i plast, sådana för lite mindre barn? Pris isåfall? Säljer skoboo converse? Har dom converse i barnstorlekar (stl 25)? Vad kostar isåfall dom till vuxna? Pris på barnskor?Tack Tack! =)
    Rutchkanor finns, vet dock ej pris, men många hade de i sina vagnar så jag gissar att de var billig. Inga converseskor i barnstorlek, inte till vuxna heller vad jag såg.
  • sarsparis
    Joona skrev 2010-04-11 12:00:02 följande:
    Ni inbitna ullaredshoppare =) Jag har aldrig åkt i juli men i år är tanken att det blir både en och två resor dit =) då vi ska hyra stuga i varberg. Finns det någon dag eller klockslag som brukar vara något mindre folk på gekås? Några insider tips =)
    Vi har varit där en monlig dag mitt i semestertider, var då där runt kl 16, då var det inte alls mycket folk. åker alltid så vi är där runt kl 16 tiden för att folkmängden är liten så, runt kl 19 brukar det nästan kännas öde där :)
  • sarsparis

Tycker att deras vinterkläder kan vara lite konstig i storlek, köpte förra året en overall och ett set med jacka och byxa, overallen var för liten trots att jag köpt en storlek större, jackan var lagom men byxorna var enorma, allt åkte tillbaka, som tur var så skulle farmor dit veckan efter......jag kommer inte chansa och köpa ytterkläder där fler gånger om jag inte vet med mig att någon ska dit sen och isåfall kan lämna tillbaka. Även regnkläder har konstiga stolekar, helt enorma de set jag köpt.

Svar på tråden Gekås vol 14