• Karl Fazer
    firepuzz skrev 2010-03-27 22:12:26 följande:
    finns en 3 hjuling blå och röd tror jag den är.. tror det kostade 299 kr om jag inte minns helt fel.. men jag är inte säker som sagt
    Tack!
  • Karl Fazer
    Maria222 skrev 2010-04-11 10:39:34 följande:
    Oj vad mycket fint det fanns på ullared igår, köpte jättefina vita knytbandsgardiner i shabby chic stil, och en matchande lampskärm. Och en hel del annat också Kundvagnen blev överfylld och summan landade på 6000:-
    Vad kul! Jag är på jakt efter gardiner, kommer förhoppningsvis dit denna vecka. Vad kostade de? Har du någon bild?
  • Karl Fazer
    Snuttjulla skrev 2010-04-15 09:22:06 följande:
    såg på din blogg att du också upplevt leksaksavdelningen som mindre, usch. Hittade inte alls så mycket som jag trott där. (visserligen var jag nere till jul sist och så har de väl maxat med leksaker, nu är det säkert kläder som säljer mest!) Ska bli kul att se bilder!
    Jag har oftast varit där på hösten innan jul och då har det varit mycket mer. Men det kanske är inför julen... tråkigt i alla fall.
    Vallie skrev 2010-04-15 11:36:51 följande:
    finns det träningsmaskiner? typ enklare promenadband eller andra typ "tv-shops-maskiner"?
    de brukade ha pilatesbollar, men de var slut. Annars fanns det mycket stegräknare, och även några viktmanchetter, gummiband och snören... Tror det fanns någon enklare step-up men är osäker. Var mycket utplockat... På dvd-hyllan fanns det dock speciella träningsvideo för mamma-magen men den lyckades jag hoppa över skulle dock behöva en sån och lite disciplin
  • Karl Fazer

oj då, gammalt inlägg jag svarade på Då kanske du redan har köpt en själv...

Svar på tråden Gekås vol 14