• stinamaria

Gekås vol 14

Zodic skrev 2010-03-15 14:17:58 följande:
    Är det någon från gbg-området som ska till gekås snart och skulle kunna göra mig en tjänst? :) Var där förra veckan och köpte ett så himla bra skoställ som kan hänger över en dörr. perfekt för mig med väldigt många skor, så det kan jag verkligen rekommendera er!! :) Helt enkelt så braatt jag behöver ett till! :)
    Hur snart hade du tänkt dig? Jag ska dit 7 april^^
  • stinamaria
    Zodic skrev 2010-03-15 20:48:25 följande:
    long time no see! :D ja hör ingen av sig innan dess så vore det fina fisken!! :)
    Hehe, ja^^)
    Bara att säga till innan då om du inte fått tag i ngn annan före
  • stinamaria
    AochJsMamma skrev 2010-03-28 17:11:15 följande:
    Hej!!! Är det någon som vet om regnskydden som finns passar på en Urban Jungle single?? Köpte ett på babyproffsen idag, o 269 spänn för ett vanligt i nylon känns dyrt... (tycker vårt som tillhör i plast tar så stor plats i varukorgen...)
    Jag hade ett vanligt svart regnskydd från gekås till min UJ istället för det som hör till och det fungerade jättebra. Tror det kostade 60 kronor när jag köpte det.
  • stinamaria

Hej! Jag tänkte fråga om ni vet om det finns playmobil där? Jag är ute efter en riddarborg. Gärna pris med =)

• stinamaria
    stinamaria skrev 2011-03-08 23:19:49 följande:
    Hej! Jag tänkte fråga om ni vet om det finns playmobil där? Jag är ute efter en riddarborg. Gärna pris med =)
    puffar lite för min fråga
Svar på tråden Gekås vol 14