• Humlansbebis

Gekås vol 14

Någon som varit i shoppingparadiset nyligen och som har span på vad det finns för utbud av mattor till barnrum? Bilder?

Nu blev jag nyfiken? Var kan man se Findus-bodyn? (har inte läst hela tråden)

• Humlansbebis
    Equus skrev 2010-04-14 21:59:59 följande:
    Puffar för min fråga... Nån som vet nåt mer?
    Det brukar alltid finnas... vi har ett "sparkskydd" för ryggstödet, med Bamse... minns inte priset, men skulle tro att det var 70-80 kronor...
  • Humlansbebis

Hoppsan, kanske det är här man ska fråga istället:

Någon somvet ifall det finns insynsskydd på Gekås? Såna där frostade plastfilmer som man sätter på insidan av t.ex toafönster för att hindra att grannen drabbas av ens blottade rumpa?

Någon som har bild på en docksäng från Gekås? Är de helt i trä? Inredningsdetaljer till flickrum, gärna med prinsesstema? Finns det?

• Humlansbebis

Någon som vet om det finns paraplyvagnar på Gekås? Pris? Bild? Säkert har frågan varit uppe tidigare, men det tar ju en stund att läsa igenom hela tråden - så flitiga som ni är på att skriva...

• Humlansbebis
    star67 skrev 2010-06-16 19:02:32 följande:
    kanske inte många vet min fråga men det är bara att jag frågarFlört någon vet om det finns där diskställ fina modeller?? 
    vad koster det är dra på lakan ca 70 x 160 som ikea har?? såna www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40122250

Tyvärr har jag ingen aning om va de kostar, men min erfarenhet säger att man bör undvika påslakan och underlakan/drapå-lakan i Ullared, om man bortser från barnpåslakan. De blir sneda och fula i tvätten tyvärr... Ikea har däremot finfin kvalitet på sina, speciellt på just såna drapå-lakan du menar... Möjligt att de är något dyrare än Gekås dock...

• Humlansbebis

Hej allihop!

Reser långväga och råkar ha vägarna förbi mitt favvoplace Ullared just den 23 december. Någon som har en aning om ifall det brukar vara tjockt med folk då så att man borde avstå en tripp dit?

• Humlansbebis
    SysterBus skrev 2010-12-17 21:49:06 följande:

Tror ni det är mycket folk 22/23:e? Är så sugen på att åka dit en gång till innan jul!

Det undrar jag oxå... lär ha vägarna förbi den 23:e...
  • Humlansbebis

Ursäkta att jag ställer en prisfråga i den här tråden, men den i TS inlagda pritråden verkar innehålla mer "oprecisa" grejer.

Vad kostar de underbara pyamaserna med Pettson och Findus? Är det samma pris på de långärmade och de kortärmade?

Tacksam för svar!

• Humlansbebis
    Oklok skrev 2011-03-05 20:34:19 följande:
    Jag köpte en Pettson och Findus pyjamas i höstas, en långarmad likadan som de som finns i bloggen nu men med annat tryck. Då kosta den 49.95 så de bör ju fortfarande ligga däromkring, priset alltså!
    Tack för snabbt svar! Trodde nog att det var betydligt lägre än de som finns på Tradera...
  • Humlansbebis

Då passar jag på att fråga om de fleecefodrade galonställen också, från Pickaboo (tror jag). Någon som vet priset?

• Humlansbebis

Någon som vet om de har såna där gigantiska sittsäckar på Gekås? Inte vanliga saccosäckar utan såna där fyrkantiga???

• Humlansbebis

Frågan är garanterat återkommande i tråden, men säljer de BRIO-järnväg och tillbehör till den på Gekås?

• Humlansbebis
    MimmiL skrev 2011-05-20 12:07:01 följande:
    Humlan o Smultron; igår fanns det iaf :) Massor av fina Brio-grejer för dryga hundralappen, bland annat tåg och räls.
    Tack för infon! Då hoppas jag att det finns kvar nästa lördag!
  • Humlansbebis
    smultron87 skrev 2011-05-20 20:42:02 följande:
    och jag hoppas det finns den 11e juni =p
    haha, nä då har jag varit där och köpt allt!
  • Humlansbebis

Någon som vet om det finns grejer till dockskåpen från Lundby? Hur är priserna i såfall jämfört med  vanliga leksaksaffärer?

• Humlansbebis
    Humlansbebis skrev 2011-06-15 13:33:23 följande:
    Någon som vet om det finns grejer till dockskåpen från Lundby? Hur är priserna i såfall jämfört med  vanliga leksaksaffärer?
    Puffar lite för frågn...
  • Humlansbebis

Vi var på Gekås i slutet av maj och jag tänkte köpa en gigantisk bil med tillhörande husvagn som fanns till sonen. Avvaktade dock svärisarnas resa dit några dagar senare och tänkte att de kunde köpa den. Fasen så jag ångrar mig, eftersom de ändrade sina planer och struntade i Gekås. Någon som varit där nyligt och som råkat se denna? Skulle gissa på att förpackningen var kanske 80 cm lång...Man kunde flytta undan taket och leka inuti husvagnen...

Svar på tråden Gekås vol 14