• darknightgirl

Gekås vol 14

hej alla glada=) är det någon som vet priset på "tripp trapp" barnmatsstol på gekås?
    tack=)

• darknightgirl

är det någon som köpt gekås "tripp trapp stol"??? tittade på den men blev oäsker.. tyckte den va låg? eller bara tycker jag det?

• darknightgirl
    Pigelinen skrev 2010-04-04 11:05:39 följande:
    Har mät mot orginalet och GeKås stolen är faktiskt någon cm högre.
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-04 11:11:54 följande:
    Den är högre än "riktiga" Tripp trappstolen har vi jämfört här i tråden Jag har den o är supernöjd, min dotter också...
    tack så jätte mycket får åka dit i morgon och köpa en=) tyckte som sagt den var så låg=) tack tack igen=)

älskar denna tråden =)
  • darknightgirl
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-06 14:47:06 följande:
    Stolen är ca 83cm hög och 46cm bred så av minnet att döma va kartongen ungefär en meter hög och en halvmeter bred Kul du lyckas få hem stolen trots allt!
    tack=) tjuvläste..
    är ju lika hög som min hokus pokus stol...
  • darknightgirl
    Mia386 skrev 2010-08-11 14:43:10 följande:
    Någon som vet om det finns spjälsängar på ge-kås..? 
    jo det har dom.. sist jag va där iallafall.. (om nu inte minnet sviker mej helt) dom hade säng uppbäddad så jo..tror det
  • darknightgirl
    elinville skrev 2010-10-05 10:43:10 följande:
    Vad kostar tripptrapptrull-look-alike-stolen??
    har för men typ 500-600kr..
    har den men lilleman kunde halka ur den så fickköpa den sitt saken till i tyg=/
  • darknightgirl
    New mum skrev 2010-11-18 12:21:59 följande:
    nån som vet vad lucia kläderna kostar? Behöver tomte-dräkt, pepparkaks-dräkt. Här hemma kostar dem ca 150kr.

finns det overaller i storlek 86? Är det bra kvalitet på dem eller ska man satsa på nån annan istället?
    tomte dräkt i stl 86/92 kostar 39:95
    overaller fanns inte när jag va där.. minsta va i stl 92 och dom var stora 
Svar på tråden Gekås vol 14