• Simben

Gekås vol 14

en liten fråga om nån vet...regnskydd och myggnät till deras shoppingsylky den som ligger på runt 500 kronor..vet nån vad dom kostar?
    och är dom i färgen svart?

tack på förhand!!

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Simben

tack för alla svar om mygg och regnskyddet till vagnen

måste verkligen komma dit nån gång snart eller hitta nån annan som ska dit

• Simben
    kalmar brud skrev 2010-04-07 19:03:50 följande:
    27 april åker jag SJÄLV en bussresa till gekås... Måste komma iväg en dag utan sambo och barn... Då är ju en dag på GEKÅS en kanon IDE
    skulle jag kunna få skicka ett litet bud med dig? bor ju skälv på öland och du i kalmar eller? skulle nämligen behöva regnskyddet och myggnätet till shoppingsulkyn men tycker det är lite långt att åka för bara det och har nog svårt att komma iväg själv just i vår tyvärr även om jag oxå lääääängtar dit.
  • Simben

Förlåt!!! glöm mitt senaste inlägg...det var inte meningen...sorry!! synd man inte bara kan radera själv!!!!!

• Simben

någon som vet om barnspelet vilda valpar finns att köpa på Gekås och vad det isåfall kostar där?

• Simben

nån av er som ska till ullared snart som skulle vilja kolla om dom har spelet vilda valpar där och kostnad isåfall? alltså ett vanligt barnspel och inget teve eller dataspel. tack på förhand!

• Simben

slänger in en liten fråga här...ska till Gekås om två veckor och vet inte om detta finns där eller om jag ska köpa det här hemma..såg att en affär säljer det för 249 kronor vilket jag tror är billigt men som sagt finns det i ullared så kanske det är ännu billigare
    det jag undrar över är spelet VILDA VALPAR...alltså inget dataspel utan vanligt sällskapspel..
    Nån som vet eller som ska dit nu i dagarna och vill kolla om dom har och pris isåfall?

TACK på förhand!!

• Simben
    Simben skrev 2010-11-10 17:20:30 följande:
    slänger in en liten fråga här...ska till Gekås om två veckor och vet inte om detta finns där eller om jag ska köpa det här hemma..såg att en affär säljer det för 249 kronor vilket jag tror är billigt men som sagt finns det i ullared så kanske det är ännu billigare
    det jag undrar över är spelet VILDA VALPAR...alltså inget dataspel utan vanligt sällskapspel..
    Nån som vet eller som ska dit nu i dagarna och vill kolla om dom har och pris isåfall?

TACK på förhand!!
    alltså ett barnspel kanske jag ska tillägga
  • Simben

frågar en fråga som jag gissar har ställts massor av gånger men då jag snart börjar jobba så hinner jag inte leta tyvärr....
    har dom stora duploplattor och vad kostar dom?
    duplo med bara klossar i alltså typ ett baspaket på 45 bitar...har dom det och vad kostar det?

Förlåt för att det blir upprepningar men jag skulle vara väldigt tacksam om nån ville svara..tack på förhand!

• Simben

Tack för hjälpen

• Simben
    Älskade Moa skrev 2010-12-05 10:42:05 följande:
    Någon som vet vad Pippis Hoppetossa kostar och figurerna?
    399 kostar hoppetoss..hade funderingar på det men det kostar samma på citygross hos oss så då hoppade jag det....men har nog ändå bestämt att strunta i det helt nu figurerna vet jag inte...
  • Simben

Hej, ska till gekås om två veckor och tänkte kolla lite med er här om det är nån som vet om de säljer surfplattor där och vad de isåfall kostar??

Sen tänkte jag oxå kolla om nån vet om de har ridhjälmar till barn (inte jofa) utan en mer sån som har ventilation? och vad priset på dom är isåfall?

tack på förhand!

• Simben
    Bambusa skrev 2012-10-06 09:32:03 följande:
    billigaste va 99, sen var de 199 och 299 på dom flesta, fanns med ventilation för dom priserna.. vi köpte en till 4åringen..

tack för hjälpen, var det lätt med storleken eller hade du ditt barn med dig? har oxå en 4-5 åring som jag vill köpa en hjälm till men hon ska ju inte med. hur ska man mäta innan så man får med sig rätt storlek hem?? tips?

sen kollar jag igen om nån vet nåt om surfplattor???
  • Simben

Nu har jag letat runt lite men inte hittat svaret även om jag tror det säkert frågats förut om detta fast kanske inte detta år än? Iallafall så undrar jag nu om dom fortfarande har stiga snowracer där och vad deras pris är just nu? Nån som vet? tack på förhand!

• Simben

hittade nu någon som skrev att stiga snowracer kostar 469 kr på Gekås, nån som vet om den är helsvart eller vilken färg det annars är och om det är den som heter classic eller om det är nån annan av stigas snowracer??

tacksam för svar fort!!!

• Simben
    Smultronhjärta skrev 2012-10-22 08:04:07 följande:
    Hans säljs!
    Den Stiga jag såg är classic och gul/svart

Tack så jättemycket för hjälpen, då vet jag läget och har faktiskt beställt en i annan färg billigare så då kan jag shoppa massa annat kul istället när jag snart ska dit
  • Simben

Nu kommer en fråga jag inte alls har koll på om det varit uppe innan men nån som vet om de har mycket fodral till iPad mini där och i färgerna ljusblå och mörkrosa? Och cirkapris isåfall? Tack på förhand!!

Svar på tråden Gekås vol 14