• ProosAnna

Gekås vol 14

Hej, jag ska till Ullared nästa vecka och har några frågor...

Angående "påsarna" som ska passa AngelCare hinken, jag har hört att de inte håller lukten inne så som orginalpåsarna gör, är det någon med erfarenhet kring detta?

cykelbarnstol, finns det? Pris?

Tack för svar! =)

• ProosAnna
    jojojojojo skrev 2010-04-08 09:59:53 följande:
    fick ett tips att man kunde lägga blöjorna i en hundbajspåse innan man la ner dem i hinken, å då skulle det vara garanterat luktfritt! hundbajspåsarna e jättebilliga på ullared (vad jag hört) även bra att ha en rulle med hundbajspåsar i skötväskan om man måste byta på den lille i inte har någon papperskorg i närheten, bara ett litet tips
    Smart, så långt har jag inte ens tänkt tidigare! =)
  • ProosAnna

Jag håller med Bubblan om att pyamasarna är små i storleken! Sonen drar 86 i kläder nu men pyamasen i 86/92 är kort kort kort... Bara så ni vet =)

Jag ska ner nu till helgen och handlar då för första gången på barnsidan... Är det någon som har något tips om kvalité och märken där? Eller är det samma märken som på baby?

• ProosAnna
    PLUPP09 skrev 2010-04-15 15:28:47 följande:
    Undrar om någon här inne i denna tråden vet om det finns flytvästar / säkerhetsvästar till små barn (ca ≈15kg) på Gekås och vad dessa i så fall kostar?
    Flytvästar vet jag att de har, men vet inte från vilka kg... Jag ska själv kolla på dem imorgon, så jag kan återkomma om det på lör kväll när jag kommit hem. Om ingen annan vet på rakarm vill säga =) Isf undrar jag med ;)
  • ProosAnna

Lovade att skriva in priset på flytvästar: 229:- om jag inte missminner mig... Köpte aldrig själv, mamma sa hon hade en hemma =)

• ProosAnna

Här det någon som vet hur det brukar se ut med folk på allahelgona afton? Är det knökat en sådan dag? För visst har de öppet som vanligt på lördagen?

• ProosAnna
    kattengustav skrev 2010-10-27 12:07:11 följande:
    Tyvärr vet jag inte hur det är med folk, men dom har öppet som vanligt. Men tror det är lika mycket folk som vilken annan lördag som helst eftersom att det är höstlov.
    Just ja, det är höst och höstlov... Vilken region i Sverige är det som har den veckan? Vet du?
  • ProosAnna
    Fredriks Mamma skrev 2010-11-09 19:44:14 följande:
    I lördags var det tydligen rätt mkt folk:

gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/11/lasa...
    Jag måste ha varit på precis rätt ställe i butiken under dagen!! Jag upplevde inte att det var mycket folk! haha... Visst, det var inte öde, men jag tog mig väl fram till allt jag ville kolla på, blev inte påkörd en enda gång heller :D
Svar på tråden Gekås vol 14