• Joona

Gekås vol 14

Ni inbitna ullaredshoppare =) Jag har aldrig åkt i juli men i år är tanken att det blir både en och två resor dit =) då vi ska hyra stuga i varberg.

Finns det någon dag eller klockslag som brukar vara något mindre folk på gekås? Några insider tips =)

• Joona

Tack för alla svar =) Då blir det nog eftermiddags/kvällsbesök!

Visst säljer de paraplyvagnar, någon som vet priset?

Åhh, börjar det komma mera shabby chic =) underbart!!!

• Joona
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 09:26:44 följande:
    Det finns även en paraplyvagn för runt 200kr
    Krabbolina skrev 2010-04-12 09:24:28 följande:
    jag la in en bild på vagnen i bildtråden.
    Tack, toppen! Söker paraplyvagn o kostar den 200 blir det ju billigare än blocket för en semester vagn =)
  • Joona
    ProosAnna skrev 2010-04-17 20:38:50 följande:
    Lovade att skriva in priset på flytvästar: 229:- om jag inte missminner mig... Köpte aldrig själv, mamma sa hon hade en hemma =)
    Har någon lust att bekräfta priset och kanske visa en bild? Tycker det låter lite dyrt för att vara ullared?
  • Joona

Slänger in min prisundran här, på bälteskudde med ryggstöd?

Skulle ni köpa en med eller utan ryggstöd? Vi har en utan ryggstöd hemma och vi åker aldrig bil men ska på bilsemester i sommar och tar givetvis vägen förbi ullared =)

Till 4 åring

• Joona
    Bambusa skrev 2010-06-14 23:57:33 följande:
    ja skulle ta me ryggstöd, speciellt om barnet brukar somna,men ryggstödet leder ju bältet bättre med..
    April Mamma skrev 2010-06-15 07:42:54 följande:
    MED ryggstöd till en fyraåring absolut!
    Precis min tanke, ibland vill man bara ha den bekräftad =)
    Hon lär nog somna i bilen!
  • Joona
    kattengustav skrev 2010-06-20 17:30:04 följande:
    Det här är en sådan med hög rygg och dom har man inga förankringsband till. Det är lika dant om du köper dom på coop eller biltema så följer det inte med några sånna heller. Ja, den är godkänd, det står på pappren som följde med när man köpte den, jag tycker den är kanon.
    är det en bätlesdyna med rygg ni pratar om? Vad kostade den?

Undrar om nån vet pris på en enkel paraplyvagn, om det finns en enkel, behöver inte vara suflett och så, fick svar på det tidigare men då var den en större paraplyvagn med suflett och båge.
  • Joona
    törnfågel skrev 2010-06-25 21:17:32 följande:
    Jag har aldrig varit i Ullared, men nu under semestern så ska jag och en kompis (som inte heller har varit där) ta en tripp dit för att kolla in stället. Ni som är erfarna, har ni några bra tips till rookies som oss?? Hörde av en annan kompis att man inte kan lämna sin kundvagn obevakad för att folk snor den då, är det verkligen sant??
    Se till att va mätt i magen när du går in i varuhuset, man vill shoppa inte slösa tid på caféerna ;)
    Visst att kundvagnen kan bli snod men främst tappar man nog bort den själv, så knyt en servett eller sjal om handtaget så du hittar den lätt. Memorera vart du lämnar vagnen, det händer att man måste lämna vagnen ibland för att hämta o byta saker lite snabbt, då är det bra att veta vilken gång man ska tillbaka till sen.

Ta korgar vid entrén o lägg i vagnen, två korgar får plats under vagnen, då får du mera plats och det hela blir mera organiserat.

Jag plockar alltid bort galgarna, på så vis tar det mindre plats i vagn och i påsar och man slipper få sönderslitna kläder. Galgarna är gratis så om man önskar ta med dem hem, lägg dem i en separat påse, direkt, som man bara visar upp i kassan sen.

Enklast att packa är det i den stora gula gekås väskan med dragkedja, kostar väl 30kr o finns i entrén.
    Till ömtåliga saker finns silkespapper under kassabänken, där man står o packar.

En flaska vatten, rekommenderas!

Lycka till med shoppingen =)
  • Joona

Ni som sett Hello Kitty adventskalendern, är det denna? http://www.shopping4net.se/Leksaker/Leksaker/Kaenda-figurer/Hello-Kitty/Hello-Kitty-Adventskalender.htm&sClickID=Kelkoo-8-1

Finns det Lego adventskalender KINGDOME på gekås? denna http://www.shopping4net.se/Leksaker/Leksaker/Lego/Lego-Kingdoms/7952-LEGO-Kingdoms-Adventskalender.htm

Någon med erfarenhet av denna sorts kalendrar, något att ha? Värt pengarna? Känns ju bättre än choklad iaf!

• Joona

Hej igen!

Kom på en till sak jag ville fråga, kollat i pristråden men hitta inget om BRIO dockvagn!

Vet ni priser och färger på dem och om de finns både som kombi och liggvagn?
    Finns de andra vagnmärken?

Tack tack!

• Joona
    Bubblan2 skrev 2010-10-01 23:32:18 följande:
    Har haft Playmobils kalendrar och de har varit uppskattade och väl värda att köpa tycker jag nog.

Om du är tveksam kan du väl köpa ett/två medelstort Legopaket och dela upp bitarna efter manualen och slå in i paket så får ditt barn/dina barn något att bygga ihop under 24 dagar... :)
    Tack! Jaha finns de playmobil också, kanske passar bättre, dottern är 4år och älskar playmobile =)
  • Joona

Föresten finns playmobil adventskalendrar på gekås också?

Haha vilket tjat de blev från mig ikväll då ;)

• Joona
    Bellbox skrev 2010-10-04 20:04:41 följande:
    Sen undrar jag VARFÖR Gekås tillåter de där närgångna mobilsäljarna att stå för det "sista intrycket" då man går ut från varuhuset Skrikandes (alltså INNE på Gekås står de ju; inte utanför) Vad vinner Gekås på det undrar jag?

*stamkund*
    Eller hur! Efter 6h shopping har man ju bara lust att dra en gekåspåse i skallen på dem! Skrikandes
  • Joona
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-17 12:14:08 följande:
    Vilka fina saker du hade köpt! Blir ännu mer sugen på att åka dit nu ju.
    Tack!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Nova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Joona
    Rullgardin skrev 2010-11-11 11:52:29 följande:
    Någon som vet vad dra-på-lakan till 160 säng kostar ?
    89kr
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Nova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14