• GuteCarra

Gekås vol 14

Vad är det för sett? Min dotter behöver något att leka i på dagis nu när de är lite blaskigt och ännu lite kallt men för varmt för att ha de fleece fodrade regnsättet. Kan detta va ett allternativ tror ni?  Någon som har bild och pris? Svärmor ska iväg imorgon så hade varit bra med en bild man kunde visa henne :o)

• GuteCarra
    elinile skrev 2010-04-13 09:35:10 följande:
    Någon som testat det 2-delade pick-a-boo setet på riktigt? D v s i regn och rusk... Funderar på om jag kanske kunde sälja galonsetet...
    Vad är det för sett? Min dotter behöver något att leka i på dagis nu när de är lite blaskigt och ännu lite kallt men för varmt för att ha de fleece fodrade regnsättet. Kan detta va ett allternativ tror ni?  Någon som har bild och pris? Svärmor ska iväg imorgon så hade varit bra med en bild man kunde visa henne :o)
  • GuteCarra
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 10:21:16 följande:
    jag tror att de började på 86, kan ha varit mindre, och så vet jag att de åtminståne fanns i upp 128, tror jag såg större men törs inte lova.Jag har köpt starkt rosa, och en jättesnygg turkos-blå, fanns även i stark grön färg som var jättefin. Tror lila, och svart också fanns. Ska se om jag kan lägga upp bilder på mina ikväll så kan du kanske få se. Nämnas ska också att de är lite små i storlekarna, eller precis, hur man nu vill se det. Min dotter brukar ha 116 i kläder, och hon har 128 i sitt set, för att hon skulle kunna växa och ha i höst tänkte jag, men det ser inte alls för stort ut. därremot sonens, där är jackan för liten, trots att det är den storlek han brukar ha. så där använder vi bara byxorna, och så har jag hopp om att få ett nytt set via bud.Ska du köpa, köp alltså en storlek större än vad du tror!
    Hade varit jättesnällt om du ville lägga upp en bild. Gärna så fort som möjligt då svärmor är där nu :o) Tack för tipset om strl.
  • GuteCarra
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 20:13:14 följande:
    nu har jag lagt upp lite bilder på lite av det jag köpt på ullared.
    De rosa skalsettet var superfint. Ringde svärmor som var på plats och hon hittade det direkt så nu längtar jag tills hon kommer hem :o)
    Glömde dock fråga henne vad de kostade? Någon som vet?
  • GuteCarra
    Jenny 28 skrev 2010-04-15 09:48:39 följande:
    Hej!Undrar om någon varit i Ullared nyligen och vet ifall skaloverallerna från Pick a Boo finns inne? Grön eller turkos i storlek 80 helst. Det där skalsettet som det pratas om, är det från samma märke, och finns det inne isåfall?Tack för snabbt svar, funderar på att åka dit idag!
    Svärmor var där kl 19 igårkväll och köpte de två delade settet åt mig. Men var ett rosa i strl 98 så vågar inte svara på om de du söker finns. Men fanns iaf jättemycket utan lila och rosa. Så tycker att de borde finnas även i killfärgerna :o)
  • GuteCarra

Såg i Ullared bloggen att dom har resesäng. Nån som vet pris på den och madrassen?

• GuteCarra
    Kaerleksbarn skrev 2010-05-14 08:02:00 följande:
    Resesängen kostade 289kr i aug men nu i april kostade den vist 329kr..
    Tack för svarat. Då blir de inte så mycket billigare än jysk som kostar 399:-
  • GuteCarra

Såg en fråga tidigare ang skalkläder från Pick a boo.
    Köpte för 2 år sen ett sett till dottern alltså med byxa och jacka för ett o samma pris.
    Har varit supernöjd med settet och skulle nu vilja ha ett nytt.
    Svärmor är på väg dit just nu så tänkte skicka bud med henne ;)
    Nån som vet om dessa sett finns? Kanske rent av har någon bild?
    Färger o pris är också intressant!

Svar på tråden Gekås vol 14