• ÄlskarMina

Gekås vol 14

och jag undrar om de råkar ha studsmattor med nät där?

• ÄlskarMina

spjälskydden där-hur ser de ut och pris?

·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina

tack för svar! Tycker bara spjälskydden i barnaffärerna är sjukt dyra eller hur? 

·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina

På måndag åker vi! Ska passa på att köpa bebisprylar trots att jag då bara är i nästan v.16, men vem vet om jag orkar åka dit innan jul som jag brukar göra. Nä, får nog passa på som sagt. Vad rekommenderar ni att man ska köpa i bebisprylar? Har tänkt: -babysitter -täcke -lakan -påslakan (-spjälskydd?) -babywatch -skötbädd -mobil till säng och vagn -gravidkläder Finns det och är det helt okej saker? Nåt mer?

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina

scarlett77: Wow vad mkt du hittade! Hoppas på många fynd på måndag då. Ska verkligen inte snåla på inköpen när jag äntligen är där.

• ÄlskarMina

ihh! bara helgen kvar nu sen åker vi på måndag morgon!  
    Gutt! Ska köpa massa bebissaker och hoppas på att det finns massa kul att välja på.

Men det är ingen som fortf. har sett en studsmatta att ha i trädgården ännu? OM de har måste vi isf ta en annan bil än den vi tänkt..  

• ÄlskarMina
    MammaT skrev 2010-06-14 23:18:07 följande:
    finns det solkräm för barn
    japps..köpte ambre solair 30+ spray för 70kr där idag.

hittade massa fynd till bebis idag och jag är så nöjd! Det enda som inte fanns som jag ville ha var hjulskydd till vagnen som var slut. Annars fick jag med allt på listan! Solig
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina

på lördag är det dags för en tripp till gekås..var där senast för 10veckor sedan. Men sen dess har vi varit på UL och vet att det är en pojke i magen så nu kan man inrikta sig på pojkkläder-gutt!  
    Tror ni att det är förhållandevis lite folk iaf trots att det är lönehelg? de skriver ju trots allt att det är lite lågsäsong nu och de flesta i tråden verka tyckt att det varit lugnt? *hoppas!

jag undrar om babyvakterna som finns i pristråden-doro och philips. Vilken är något att ha? Vart finns de i varuhuset? 

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 16:44:21 följande:
    Hur mkt gör ni av med på en dag på ullared??

Skulle vilja åka, men "vågar" inte... då det blir så dyrt och jag älskar att shoppa!!
    jag brukar handla för ca.4000kr, nu i helgen då jag handlade babysaker också gick det på 5000kr..
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    TheLove skrev 2010-09-03 07:00:22 följande:
    Någon som vet om de har axelbandsväskor?
    japps det har dom; i alla storlekar och atteraljer..från ca.50-lappen för en liten och uppåt
  • ÄlskarMina
    Skaloveraller till baby (strl 68-74) finns det? Lillkillen börjar bli alldeles för varm i sin fleece och jag ska dit den 25:e tänkte jag. 

Längtar tills vi åker dit! Guld i mun 
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid 8/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14