Gekås vol 14
och jag undrar om de råkar ha studsmattor med nät där?
och jag undrar om de råkar ha studsmattor med nät där?
spjälskydden där-hur ser de ut och pris? ![]()
tack för svar! Tycker bara spjälskydden i barnaffärerna är sjukt dyra eller hur?
På måndag åker vi!
Ska passa på att köpa bebisprylar trots att jag då bara är i nästan v.16, men vem vet om jag orkar åka dit innan jul som jag brukar göra. Nä, får nog passa på som sagt. Vad rekommenderar ni att man ska köpa i bebisprylar? Har tänkt: -babysitter -täcke -lakan -påslakan (-spjälskydd?) -babywatch -skötbädd -mobil till säng och vagn -gravidkläder Finns det och är det helt okej saker? Nåt mer?
scarlett77: Wow vad mkt du hittade! Hoppas på många fynd på måndag då. Ska verkligen inte snåla på inköpen när jag äntligen är där. ![]()
ihh! bara helgen kvar nu sen åker vi på måndag morgon!
Gutt! Ska köpa massa bebissaker och hoppas på att det finns massa kul att välja på.
Men det är ingen som fortf. har sett en studsmatta att ha i trädgården ännu? OM de har måste vi isf ta en annan bil än den vi tänkt..
på lördag är det dags för en tripp till gekås..var där senast för 10veckor sedan. Men sen dess har vi varit på UL och vet att det är en pojke i magen så nu kan man inrikta sig på pojkkläder-gutt!
Tror ni att det är förhållandevis lite folk iaf trots att det är lönehelg? de skriver ju trots allt att det är lite lågsäsong nu och de flesta i tråden verka tyckt att det varit lugnt? *hoppas!
jag undrar om babyvakterna som finns i pristråden-doro och philips. Vilken är något att ha? Vart finns de i varuhuset?