• Dundermamman

Gekås vol 14

Min väninna ringde just och frågade om jag ville åka med på en tripp till Ullared på lördag ...men är det en "bra" dag? Nån van ullaredsshoppare som varit där en lördag innan barnbidrag? Långa köer?

*Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Dundermamman
    Smultronhjärta skrev 2010-04-14 21:36:29 följande:
    Det lär nog vara ok med folk,trångt stundvis men inga direkta köer att tala om Inte in iaf!
    UnDeuxTrois skrev 2010-04-14 21:35:37 följande:
    Jag skulle gissa att det är jättemycket folk på lördag. Vi var där idag (onsdag) och det var mycket folk.
    Okej, tack för era svar!

Ska man vara där tidigt eller runt lunchtid?
  • Dundermamman
    Smultronhjärta skrev 2010-04-14 21:44:53 följande:
    Hänga på låset kl 7 är mitt tips- runt lunch är sämsta tiden att komma!
    Då blir det upp med tuppen
    Vi har ca.2,5 timmes resväg.

Tack snälla för snabba svar {#lang_emotions_flower}
  • Dundermamman

Jaha, då är man slut efter en heldag i Ullared...jättemycket folk, dock ingen kö när vi kom dit kl 8,45.
    Mycket trångt vid damkläderna och rengöring/livsmedel, annars framkomligt. 
    Gick ut första gången från GeKås kl.12,30 och då var det 3-4 personer framför i kassakön...helt okej! Fick stämpel vid utgången...

När vi gick mot parkeringen mötte vi det "berömda" skåneparet Rose-Marie & Kjell med döttrar från tv-såpan ...dock utan kundvagn{#lang_emotions_undecided}...

Stämpeln behövdes inte användas när i gick in igen vid 14,15-tiden...ingen kö och lugnt och framkomligt överallt, däremot längre köer i kassorna!

• Dundermamman
    kalmar brud skrev 2010-04-18 11:02:34 följande:
    Är priserna samma som i vanlig affär eller är dom billigare
    Kollade lite på barnfilmer igår och de hade ett helt bord med "äldre" filmer för 29,95 (typ "bananer i pyjamas" och liknande).... nyare filmer kostade mellan 79,95-149:-...
  • Dundermamman
    GossarnasMor skrev 2010-04-20 18:16:23 följande:
     Någon som vet om de har fotoalbum stora för 11x15 format?
    Ja, det finns stora album för 300 bilder...tror de kostade 29,95:-, men inte säker då jag inte själv köpte!
  • Dundermamman
    MiaÅRoger skrev 2010-04-28 16:40:16 följande:
    Ingen som visste nåt om cyklehjälmar??
    Till stora barn/vuxna finns det cykelhjälmar... typ skate-hjälm för 99:- som jag köpte till min 14-årige son och "vanliga" cykelhjälmar som jag dock inte kom ihåg priset på ( tror runt 150-200 ... till små barn vet jag tyvärr inte!
  • Dundermamman
    MiaÅRoger skrev 2010-04-29 15:28:35 följande:
    Tack för svar om hjälmar! Ska skriva upp det på listan så jag kommer ihåg att leta. Hur ser det ut på gekås nu egentligen? Vad är uppe och vad är nere? Har de uppdaterat det på hemsidan kanske....
    Verktyg, färg, el-artiklar, trädgårds-, häst-, husdjurs-, sport och fitness-tillbehör är nere, resten uppe
  • Dundermamman

Finns Nintendo wii, själva konsollen på GeKås? Pris?
    Hur är det med tillbehör. spel osv ?

• Dundermamman
    ääni skrev 2010-08-30 19:52:37 följande:
    Några hyllor med spel och tillbehör finns. Inte så märkvärdigt. Finns inte så mycket spel men de vanligaste. Vi köpte Need for speed och det är kul. Såg att de hade Mario Galaxy. Minns tyvärr inga priser. Tillbehör fanns en del, laddningsstation. Osäker på om det fanns kontroller men det tror jag, dock osäker på om det var original. Fanns även skins till konsollen. Vet ej om konsollen fanns. Liet information fick du nu i alla fall men det finns säkert någon som vet mer!
    livetärgött skrev 2010-08-30 20:23:40 följande:
    Var där i söndags, konsollen finns bakom disk på elektronikavdelningen, såg tyvärr inte vad de kostade för vi letade efter ett PS3 som inte fanns.
    Tack för era svar! Jag ska till Gekås v.41 så då kan jag med andra ord tjäna nån krona på att vänta med att inhandla konsoll, tillbehör och spel
Svar på tråden Gekås vol 14