• 31okt

Gekås vol 14

Hej!
    Vi är ett kompisgäng som precis bestämt oss för att åka till Ullared och bo i sutgbyn helgen den 8-9 maj. MEN, det är fullbokat!

Någon som vet något annat boende runt Ullared till bra pris?

Tack för svar!
    14okt

• 31okt

Hej!
    Är det någon som vet hur deras vanliga BHs är (ej amningsBHs)? Sitter de bra och håller de formen i tvätten? Något speciellt märke man ska leta efter? Priser?

Tack på förhand!

• 31okt

Har läst att flera har köpt "dagisset". Vet inte riktigt vad de innebär. När använder man dessa? Är det bara när det regnar eller är blött på marken, använder man dem istället för overall innan det blir så kallt eller när har ni tänkt att era barn ska använda dessa?

Överdragsbyxor, finns det? Är det ungefär samma som dagissets-byxan (om än ej fodrad)?
    Är det någon som nyligen har köpt mockasiner, små storlekar? Vilka färger/motiv finns?

Tack!

• 31okt

Gummis76 (inlägg 5607): Tack för svaret! Då vet jag det. Vet du om det är ungefär som överdragsbyxor då? Eller "behöver" man både ock?

• 31okt

Vet någon om det finns Clinique smink- och hudrengöringsartiklar på Gekås? Priser?

Tack på förhand!

• 31okt

Många skriver om pick-a-boo overaller. Vad är det för speciellt med dem?

Någon har även skrivit om att de sett påsar att förpacka t.ex. vinterkläder i, som man tar ut luften ur. Vet ni var de ligger någonstans i varuhuset?

Var ligger brandsäkerhetsgrejerna?

Trehjulingar till pojkar, finns det? Såg på bloggen att det fanns till flickor, men det har vi redan.

Ska dit om två veckor men har inte så mycket tid där så jag vill gärna vara så förberedd som möjligt på vad jag ska handla och var sakerna ligger.

• 31okt

Hej!
    Är det någon som vet om det finns BH:ar i märket Triumph eller andra kända märken? Något märke att rekommendera om det inte finns kända märken?

Tack på förhand!

• 31okt

Hej!
    Några frågor till er vana Gekås-besökare (eller andra som vet!):

1) Finns det glassmaskin där? Pris?
    2) Passar Gekås ståbräda/ståbrädor till en Urban Jungle tvillingvagn? Pris för ståbrädan?
    3) Finns det skötväskor? Pris? Är de bra?

Tack för de ev. svaren jag får!

• 31okt

Vad var det för termobyxor? Tjockare, tunnare etc.?

• 31okt

Är det någon som vet hur länge man kan byta saker på Gekås? Köpte vinteroveraller till barnen redan i början av augusti, men är tveksam på om de passar när väl vintern kommer. Har inte riktigt tänkt på att jag skulle byta dem, men nu har vi bestämt en ny resa ner i slutet av september. Undrar om någon vet om det är för sent att byta då eller hur de är med regler etc. vid byte? 

• 31okt

Jag hittade infon på deras sida. Sorry att jag frågade er före jag letade efter informationen själv!

• 31okt

Är det någon som vet vilka vagnar ståbrädan som Gekås säljer passar till?

Vet någon om det finns färg som man kan använda för att måla på tyger med, som är vattenfast? Finns det färg för målning av järn?

Känner någon till priser på Panduro som ska ligga någonstans intill? Är det billigare priser där än i vanliga Panduro-affärer?

• 31okt

Pixter: Jaså, den är inte så billig längre? Jag har en tvillingvagn Urban Jungle och behöver en ståbräda till den. Ska kanske kolla Blockets priser först...

• 31okt

Är det någon som har provat bärselarna som finns att köpa? Både Babybooms och den med fleece-överdrag? Hur har de varit/suttit på? Finns det två varianter eller fler av bärselar? Bärsjalar, finns det?

• 31okt
    Tensia skrev 2011-09-21 12:42:11 följande:
    Hej undrar om det är någon av er som vet något billigt och bra ställe att bo på en natt gärna i ullared, tyvärr var ju alla stugor uthyrda, när vi skulle åka =(
    Vi ska bo i Horsared, ca 7 km utanför Ullared. En röd stuga med kök och upp till 9 bäddplatser tror jag det är. Kostar 140 kr per person och natt (?). Man kan köpa till frukost om man vill äta i stugan. 
Svar på tråden Gekås vol 14