-
-
Jag ska åka till Gekås nästa vecka o undrar om någon vet om det finns regnskydd till syskonvagn där (liggdel + sittdel) och vad dessa i så fall kostar?!
-
Igår köpte jag bl.a. röd- o vitrandiga "Alfons Åberg-filtar" på Gekås. Pris: 39:-/st (tror jag iaf), här hemma kostar de 79:-/st.livet med barn skrev 2010-07-15 17:05:13 följande:säljer dom filtar på baby avdelningen?
Köpte också andra mjuka bomullsfiltar för 29-39:-/st, de kostar iaf det dubbla här hemma i barnaffärerna. HIttade också en lite tjockare babyfilt (vit med prickar i olika färger o "baby" broderat) för 69:-, tänkte använda den istället för täcke till lillebror/-syster som kommer inom de närmsta veckorna. -
Besökte Gekås igår o hittade en hel del fina o prisvärda saker.
Kompletteringshandlade bl.a. till kommande lillebror/-syster, "dagishandlade" till lillebror som ska börja på dagis efter sommaren, bl.a. regnställ, lurvfleece, regn-/dagisvantar, halksockor, baggy jeans, pyjamaser m.m. m.m.
En lyckad dag m.a.o! -
Dom har redan fått in en del höstkläder på iaf barnavdelningen.eelina skrev 2010-07-16 20:00:17 följande:när kommer höstgrejjerna in? tänkte åka dit i aug så man får köpt inför hösten på dagis :)
Jag var där igår o handlade en hel del som ska användas på dagis i höst, bl.a. regnställ, vattentäta tumvantar, lurvfleece, softshell-jacka. Där fanns en del overaller o tjockare ytterkläder också, jag fyndade ett två-delat vinterset med hängslebyxor + täckjacka för 69
bra att ha som ombyte till vintern).
-
Är det någon som vetr vad Fatboy-kopiorna kostar?
-
Rakhyvlar finns väl bland hygienartiklarna, om jag inte minns fel.Allis X skrev 2010-10-25 21:11:50 följande:Hjälp!
På vilken avd. finner jag dessa saker?
Jobbarbyxor för dam.
Rakhyvlar
Barnryggsäck
Digital termometer som visar både ute och inne temp.
Spikmatta
Engångshandskar
Barnryggsäckar såg jag bland väskorna sist jag var där. -
Undrar om någon vet om det finns vita tavellister (smala tavelhyllor) på Gekås och i så fall vad dessa kostar?
-
Är det någon som varit på Gekås nyligen och vet om det finns mycket Barbiegrejor och Polly Pocket-saker?
-
Har precis kommit hem från en heldag i Ullared. Lång dag = lååångt kvitto. Kom dit vid lunchtid och då var det ingen kö in i affären, när vi skulle ut vid 18.30-tiden var det ingen kö i kassan heller.
Har handlat massor med kläder, ffa till barnen och sedan inhandlat de flesta utav julklapparna (skönt)!