• snufsan

Gekås vol 14

Hej!
    ska dit snart, finns sovpåsar o vad kostar det i så fall. Något annat ni kan rekommendera att köpa för en som väntar sitt första.

• snufsan

Ska snart dit, längtar. Vet någon hur skorna på skoo-boo till barn är i pris och så.

• snufsan
    The Luckiest skrev 2011-05-08 12:39:11 följande:
    Någon som vet om det finns babyvakter/babymonitorer o isf vilket märke? Hade precis sönder vår o i vår familj är den ovärdelig o jag behöver en omgående. Tacksam för svar.
    Jag köpte en PHILIPS Avent där för  ett år sedan, har för mig att den kostade antingen 299 el 399.
  • snufsan
    snufsan skrev 2011-05-12 15:05:17 följande:
    Undrar ifall de säljer refill till angelcare. Någon som vet
    Såg just att en annan fått svar om att det fanns och var bra pris, vad bra.
  • snufsan

Jag kom ju på en sak till, säljer de sittdynor till barnvagn, typ en minimizer. Alltså så man kan få ner spännena på Emmaljungan.

• snufsan
    Bubblan2 skrev 2011-05-13 14:00:47 följande:
    Jo, har sett där tidigare iaf.
    Men...jag fick låna en av en vän och efter det ville jag inte ha någon.
    Den tog på tok för lång tid.

Jag köpte 2 små termosar istället (på Gekås...) och hade kokhett vatten i den ena och kallt i den andra och sen var det bara att mixa ihop så vattnet blev ättemp. Jag köpte även en vällingdoserare (den som är Gekås egen) och då behövde man inte mäta och kladda heller utan bara hälla i. :)

Det här gjorde jag på kvällarna och tog upp till sängen, om vi skulle ut på stan och jag hade dem även med mig på resor, funkade toppen!
    Tack för tipset, skippar nog den då. Om den ska ta en massa tid menar jag.
  • snufsan
    HN79 skrev 2011-05-13 18:43:07 följande:
    På tisdag åker vi ne, som jag har längtat. Å listan är lång.

Ni som varit där nyss, några nyheter jag nte får missa? Hur var det med tjejkläder stl 92-98?
    Ska oxå dit på tisdag, ska bli kuuuuuuul!!!!
  • snufsan

Tack alla för tipsen om att ta sin termos i stället för flaskvärmare, blir ingen sådan nu. Köpte en fin termos på ikea som kan komma till pass nu.

Inga sittdynor fanns tydligen, så synd. Får väl försöka hitta en billig o bra på ett annat sätt . Har någon ett tips på var jag kan hitta typ en sittdyna minimizer till en Emmaljunga.

Ha en ubnderbar helg alla!!!

• snufsan

Tack för era svar, hoppas det finns även när jag ska dit.

TREVLIG MIDSOMMAR ALLA!!!!

• snufsan

Undrar om någon vet i fall det finns brio järnväg med kran och vet ni vad den kostar i så fall

Svar på tråden Gekås vol 14