• Freyla
    libero skrev 2010-04-18 08:01:18 följande:
    Maten är som sagt ingen höjdare. Kanske ska ta Burger King vi med för det har vi aldrig prövat där. Varberg ligger åt fel håll för oss.
    Vi åt på Stantons när vi var där förra veckan. Jag tog en skaldjurssallad och de andra tog fläskfilén och alla var MYCKET nöjda. Salladen var faktiskt den bästa jag någonsin ätit och jag äter sallad vart vi än går så jag har testat på några stycken
  • Freyla
    Cecilia80 skrev 2010-04-18 14:32:11 följande:
    Någon som nyligen kollat in mammaklädes avd.? Bilder? Det finns så snäålt utbud numera så jag hoppas på ullared.
    Tyckte mammakläd-avdelningen var mycket bättre än "stora storlekar"-avdelningen. Riktigt fina tunikor hade dem!

Fanns ju bild på bloggen häromdagen
  • Freyla
    libero skrev 2010-04-20 12:44:21 följande:
    Kom hem från Gekås i går kväll och är väldigt nöjd med alla mina inköp. Det var mycket folk på fm men på eftermiddagen var det jättelugnt. Tyckte det fanns väldigt mycket just nu. Tack till er som rekommenderade restaurangen Stantos. Helt underbart god räksallad. kan verkligen rekommendera det stället. Fräscht och lugnt.
    Ja visst var den god Bra att du var nöjd
  • Freyla

maps.google.se/maps&client=firefox-a&ie=UTF8&q=Stantons+i+ullared&fb=1&gl=se&hq=Stantons&hnear=ullared&view=map&cid=17045135395984818384&iwloc=A&ved=0CBgQpQY&sa=X&ei=FeHNS56rOc-J_gb75qybCg

Ursäkta felstavning, det heter ju Stantons, inte stantos

• Freyla
    WillElv skrev 2010-09-11 14:31:31 följande:
    Funderar på att att åka nästa vecka. Vet någon här om det brukar vara mkt. folk vid den här tiden på året? Någon som nyss varit?
    Höstruschen börjar ju enligt hemsidan inte förrens v 44 så då ska man helst passa på att åka i veckan om man kan.

Är det någon som har varit där nu när de har tagit fram julsaker, finns det belysning, stjärnor osv?

Hjärta
  • Freyla

Vi var där idag och jag håller nog inte med om att höstruschen inte har börjat ännu eftersom det var fullproppat! Gick knappt att komma fram.

Och julgrejor hade de tyvärr väldigt dåligt med såhär dags, men hittade i alla fall en stjärna.

• Freyla
    jomi skrev 2010-09-13 08:03:05 följande:
    Var där i går och det var GALET med folk!!!!!!

För första gångenvart jag nog besviken.....

Barnvinterkläder var sämre..
    Ett cafe stängt... =kaos i det andra!
    leksaker dåligt...
    Julgrejjer dåligt....

Köpte nog inte ens hälften vad som vart tänkt och har inte möjlighet att åka mer inna jul...surt!
    Håller med, kaos!
  • Freyla
    Heleri skrev 2010-09-14 10:54:30 följande:
    Jag undrar om det finns stort utbud på smyckeskrin till barn?
    Jag såg ett par bara när vi var där i söndags.
  • Freyla
    zanna80 skrev 2010-09-15 13:45:45 följande:
    Är det någon som vet varför man inte kan se prislistan från "hår och häpna" på deras hemsida?
    De brukar ju inte ha prinsinformation där men det kan ju vara så att de inte har hunnit lägga upp något?
  • Freyla

Vi var där på söndagen förra veckan, det var rätt så skönt från 9-11 men sen var det full kaos....gick inte att komma framåt.

• Freyla
    littlemisstrouble skrev 2010-09-23 14:23:37 följande:
    ja nu kan du räkna med massor av folk. men det är det alltför ofta nuförtiden. men man får bita ihop och trängas helt enkelt
    Sena vardagskvällar är den bästa tidpunkten.
  • Freyla

Hur brukar det vara på själva lönedagen?25e är ju en måndag....

• Freyla

Puffar på om vad ni tror om måndagen nästa vecka då det är lönedag. Brukar det vara mycket folk självaste lönedagen om den är tidigt i veckan?

• Freyla

Vet ni om de har måltidsersättningar som tex nutrilett på gekås?

• Freyla

Vi var där vid 13:30 igår, då var det rätt så packat men lätt att komma fram ändå. Allt eftersom tiden gick blev det mindre folk, behövde inte köa alls till kassan de två gångerna vi var inne. Smidigt!

• Freyla

Åker till Gekås i helgen. Har de bra med somriga kläder, shorts, linnen, klänningar?

• Freyla
    CoolJen skrev 2011-05-04 12:26:13 följande:
    Sommarkläder fanns det gott om i helgen, träningskläder tyckte jag däremot att det var väldigt lite av.
    Tack för svar
Svar på tråden Gekås vol 14