• Pikku85

Gekås vol 14

hejsan! läste tidigare i den här tråden om att bebiskläderna inte var så jätte bra och någon hade skrivit om de olika märkena..vilket av deras märken är bra och mindre bra?

• Pikku85

guud vad jag längtar tills juni när vi ska åka dit och shoppa!!!!

• Pikku85
    kalmar brud skrev 2010-04-18 10:39:24 följande:
    ingen som har koll på barnfilmer
    finns massor med filmer där nere.. har för mig att det även fanns barnfilmer
  • Pikku85

det minns jag tyvärr inte, men tror nog att dom är något billigare där. köpte spel till wii sist och det var billigare så då borde nog filmerna oxå vara det:)

• Pikku85
    Annica1 skrev 2010-04-25 11:56:30 följande:
    HallåJag måste fråga er om Gekås kortet, jag ska dit i början på Maj, när kommer fakturan då? I slutet på Maj eller i Juni?
    när jag fixade kortet så kom räkningen efter 90 dagar, om du har kort redan så lär väl den komma i slutet på maj beroende på när dom har bryt datum
  • Pikku85

är det nån som vet vad dom har för utbud av vagnar på ullared och om det är något att ha?

• Pikku85
    Snuttjulla skrev 2010-04-29 22:35:14 följande:
    SKa tillägga: Lilla bebis älskar sin vagn, den är liten, smidig, enkel att fälla ihop, jag tycker den är väldigt fin, och den är stabil. den är dock inte så jättelätt, tror den väger 16 el 18 kg, men den är lättare än den emmaljunga jag haft till äldre barnen. Viktigt var också för mig att kunna fästa ståbräda på, jag har inte hittat många nya vagnar som man kunde det... hör av dig om du vill se bild...
    ahh okej:)
    jag är ute efter en 3-hjuling så får väl se vad som finns när jag kommer dit..
    vad är det för märke på din vagn?
  • Pikku85

vi har planerat att åka den 27 juni..midsommarhelgen, längtar som bara den

• Pikku85

nån som vet om det finns mjuklift på ullared och vad dom isåfall kostar?

• Pikku85

nån som vet om dom säljer mjuklift till vagnar? och pris?

Svar på tråden Gekås vol 14