• Nagoyam W

Gekås vol 14

Är det någon som vet vad den här Taxien kostar som Bio har som man kan dra efter sig i ett snöre? Och om det finns flera olika sådan och vad de kostar.
    Tänkte köpa det nu när jag ska ner 1maj.

• Nagoyam W

Ingen liten människa som vet vad brios tax kostar som man drar efter sig. Eller om det finns andra sådan saker?

• Nagoyam W
    Smultronhjärta skrev 2010-04-21 11:57:19 följande:
    Brios tax brukar finnas men inte alltid och jag vill minnas att den kostar 70 eller 80kr.Sen finns det mkt från Brios sortiment,helikoptern,giraffen,bil m.m till bra priser
    tack tack för ditt svar...
    Då ska jag titta efter sådant när jag åker ner.
  • Nagoyam W
    Shoppingtokig skrev 2010-04-21 22:24:37 följande:
    Jag har lite bilder & priser i mitt galleri, bl.a på BRIOtaxen Fisher Price dragtelefon har jag också sett där för 50:-
    tack för hjälpen.
    Det var mycket fint som du har hittat. såg regnstället med hello kitty och barnkammarboken cd-skivorna oxå. De kom med på min jätte långa lista.
  • Nagoyam W

Jag glömde ju fårga en sak nu när jag ändå skrev.
    Är det någon som har sätt en sådan är mini pc eller min första pc för barn. Man kan stava med den och räkna med en och den spelar lite musik har jag för mig.
    Är det någon som har ett pris på en sådan. Jag har sätt en som har köpt en men nu hittar jag inte henne igen.
    Hoppas någon kan hjälpa mig med detta.

• Nagoyam W

Är det någon som har sätt om de säljer sådan här plast mat som man kan leka med. Plaj food tror jag det heter?
    Ska åka till ullared på torsdag den 26e aug tror ni att det är mycket folk.

Om det är någon som vill ha något pris på någon vara så kan jag titta om ni vill.
    Hör av er antingen här eller på min sida.

• Nagoyam W

Tack alla för svaren om plast maten... Ska ditt på torsdag så jag får se vad som finns där...
    Ska bli så kul att åka till Ullared har inte varit där på 9år. Så det kommer att kännas konstig.....
    Hoppas det finns massa roligt som man kan köpa och en massa leksaker ska jag visst köpa till min dotters alla kusin barn...

• Nagoyam W
    Ville Mor skrev 2010-08-24 12:29:08 följande:

Angående plastmat! Har ni sett det nya Ikea fått in i tyg? Håller i en evighet till skilnad från den mjuka plasten. Skitfint och billigt är det också!

Jo vi har köpt det till dottern. Hon älskar det, och det är lite små roligt oxå. Men vi får se om det blir plast mat eller något annat skojigt.
  • Nagoyam W
    Ladyn skrev 2010-08-24 16:05:40 följande:
    Finns det någon vänlig själ som ska till Gekås snart, som skulle vilja köpa 2 fleeceset och skicka till mig?!

Det vore guld värt, dom är ju så bra och jag hittar inget här som skulle kunna duga ist
    Vad är det för fleeceset du är ute efter?
    Ska till ullared på torsdag.
  • Nagoyam W

Föresten är det någon som har set om det fins min försa mini pc för barn och vad den kostar?

• Nagoyam W
    Solan01 skrev 2010-08-24 20:48:27 följande:
    *lite envis* Finns det Cars-grejer, exempelvis påslakanset?
    Jag tror jag såg det på ullared bloggen för någon dag sidedan.
    http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/search/label/Barn?updated-max=2010-05-30T06%3A49%3A00%2B02%3A00&max-results=20

fast det var visst i maj såg jag att inlägget var.
    Jag ska ditt på torsdag och köpa det till min bror son, om jag hittar det. Kan ge dig ett pris då om du vill veta.
  • Nagoyam W
    MissMurrig skrev 2010-08-26 20:35:41 följande:
    Hur ser det ut med galon och regnkläder för små barn(80-86)? Är de nåt att ha? 

Har precis varit där i dag. Det finns en hel del. Men ska du ha regnkläder med flis i så är det bara stora storlekar .... 98- uppåt

Svar på tråden Gekås vol 14