• dazazz

Gekås vol 14

är det någon som vet om gekås har finkläder till pojkar stl 86? och då menar jag FINkläder. ska på bröllop i rom i maj och hittar inget tillräckligt snyggt i normalaffärer, bara i dyyyyra butiker.... jag tänker mig typ nästan-kostymbyxor och skjorta...

• dazazz
    Mikah skrev 2010-04-23 15:45:12 följande:
    Västar och skjortor och slipsar finns i alla fall. Finbyxor har jag aldrig hittat.
    okido. tack :)
  • dazazz
    Thegran skrev 2010-05-16 18:48:14 följande:
    Tack för svar! ska åka i juli först, men filar redan på inköpslistan ;) campingen var fullbokad men vi har bokat stuga på en hästgård 2 km bort. Ska på bröllop ett par mil utanför ullared så kombinerar det med shopping :)
    måste fråga, är det claires?
  • dazazz

är det någon som vet om de har dynor till utomhusmöbler och vad de kostar i så fall? jag vill ha till sådana här vanliga trästolar, ni vet den här vanliga modellen med lite högre rygg och armstöd (inte för att armstöden påverkar så mycket ;)

• dazazz
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-04 21:36:31 följande:
    Någon som vet om det finns Liberos sortiment på hudvårdsprodukter o pris?
    Hittat en superbra lotion till dottern på 9mån och hade hoppats den finns på Gekås

Vad är perfekta 1årspresenter?
    Tänkte länge att det är enkelt tills det idag slog mig att bobbycar, låtsaskök o liknande är för äldre trots allt...
    min kille fick också ett kök i ettårspresent och har älskat det. det är kanske först senare som de börjar leka med det så som vi VUXNA tänker att man ska leka med ett kök, nu börjar han så smått ställa saker på plattan och så, men han har älskat det sedan han fick det, han tänder och släcker plattorna (det är ett sådant från ikea), öppnar och stänger luckor, lyfter ur och lägger i. så jag rekommenderar det klart. är du tveksam kan du ju alltid gå till ikea tex och provleka, det var så vi upptäckte hur mycket han gillade det, innan hade vi inga planer alls på kök som present.
  • dazazz
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-05 22:00:16 följande:
    Tack så mycket för svar om 1årspresenter
    Då kan jag köra på de "givna" leksakerna jag tänkt på länge.
    Att de kanske är för äldre barn va inget påstående, snarare en fråga.. en tanke som slog mig.
    Sen kan man ju tyvärr inte gå på åldern då dottern är väldigt liten i  växten...
    Nästan alla hennes jämngamla bebiskompisar har varit dubbelt så stora från början.
    Men om inte annat växer man ju i en bobbycar^^
    då slipper hon ha benen dubbelvikta :D  förresten, om du inte redan hört det från andra håll blir det visst ett grymt slitage på skorna med bobbycar så det kan vara klokt att inte ha på finskorna :)
  • dazazz

är det någon som vet om det finns riktigt billiga dammsugare på gekås och vad de i så fall kostar?

• dazazz

frågade innan men det försvinner ju så snabbt i den här tråden :)

är det någon som vet om de har billiga dammsugare på gekås och vad de kostar i så fall?

• dazazz

tack för dammsugarsvaren! då ska jag fundera lite hur jag ska göra, behöver en till sommarstället som ligger nära så funderar på om vi ska ta med en härifrån eller köpa där...

• dazazz
    Louise89 skrev 2010-07-22 13:43:06 följande:
    Hejsan!
    Är det någon som vet ifall det finns lammskinn? Vill helst ha ett mörkbrunt
    rätt så säker på att jag såg lammskin häromveckan, dock inga mörkbruna, bara vanliga ljusa.
Svar på tråden Gekås vol 14