• framsteg

Gekås vol 14

Ang amningsrum - fråga i Kundtjänsten. Finns ett litet rum jämte där som man får låna nyckel till. Där inne finns det en säng man kan sitta på (de har det som amningsrum/vilorum om någon behöver vila). Samt att det finns en toalett (utan skötbord, dock finns det en skötbädd man kan lägga på sängen där) också.

• framsteg
    TriciaN skrev 2010-05-04 21:37:48 följande:
    Ni som var där idag. nåpgra ex på priser på bebis saker?
    Titta i pristråden så hittar du nog en hel del så det både räcker och blir över...
  • framsteg
    Vilja81 skrev 2010-05-09 21:51:56 följande:
    Hej hej!Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent.Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på:Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis)Spis (Brio el. Mickis) BobbycarTackar på förhand!
    Pristråden kanske vet?

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

Tror Bobby Car (vanliga modellen) kostar 299 - gummihjul till om man vill ha sådana 149:-

(rent allmänt - om du har någon barnmarknad i närheten så kolla där också ang spisar - såg 2 st på en barnmarknad här som såg nästan helt oanvända ut för 30:- det slår inte ens GeKås )

Mickis Lära Gå vagn finns, men minns inte priset, köpte en sådan i julas som iaf var billigare än leksaksaffären här.
  • framsteg
    TriciaN skrev 2010-11-20 20:40:36 följande:
    Någon som varit där nygligen och vet om där va bra utbud på pojkkläder 68-74
    Det är rätt okej utbud.

Däremot är det bara att inse att det är babyboom när det gäller bla -09 pojkar då det var mycket utplockat på strl 86, kollade iofs mest byxor men ändå.

Helt slut var också tomtedressar i strl 86/92.

För er som letar refil till blöjhink så var det helt slut igår. Kan ju vara att de får in nästa vecka, men så långt frågade inte jag eftersom jag var där igår. *tipsar*
  • framsteg
    Simben skrev 2010-11-26 14:15:07 följande:
    frågar en fråga som jag gissar har ställts massor av gånger men då jag snart börjar jobba så hinner jag inte leta tyvärr....
    har dom stora duploplattor och vad kostar dom?
    duplo med bara klossar i alltså typ ett baspaket på 45 bitar...har dom det och vad kostar det?

Förlåt för att det blir upprepningar men jag skulle vara väldigt tacksam om nån ville svara..tack på förhand!
    Titta i pristråden

Köpten en grön stor platt byggmatta a 99:- i fredags, fanns även andra mindre som jag tror det finns pris på i pristråden.
  • framsteg
    Hejpådig skrev 2010-11-28 20:40:58 följande:
    någon vänlig själ som vet vad tvserien solsidan kostar på gekås? =)
    Japp, för det har jag lagt in i pristråden 199:-
  • framsteg
    tesoro de oro skrev 2011-01-03 22:18:08 följande:
    Vet någon hur utbudet av vinterskor till barn är på Skoboo?? Har en liten som växt ur sina vinterskor redan nu Rynkar på näsan Men jag ska inte klaga får ju anledning att åka till Ullared Skrattande!!

En annan fråga tror ni på mycket folk på fredag??? Klämdag??? Kanske bättre att åka till helgen istället?  
    Kolla annars Skokanonen. När vi var ner innan jul fanns i princip inget på Skoboo i de storlekar vi ville ha till sonen (fanns dock rosa och lila kvar i olika märken). Men Skokanonen hade rätt okej utbud.
  • framsteg

Ang sportlovet så har Göteborg och Kungsbacka (norra Halland) sportlov nu vecka 7.
    Vecka 8 har övriga Hallands kommuner sportlov.

Förmodligen har det förändrats numera efter att de sänt Ullaredsserien på tv, men tidigare har vecka 8 varit "värst" av sportlovsveckorna då det är de mer kringboende som har ledigt. Men eftersom Göteborg och Kungsbacka ligger inom rimligt avstånd kan jag tänka mig att det även blir en hel del folk även då...

Svar på tråden Gekås vol 14