Gekås vol 14
Nån som har nåt tips till mig som ska dit å shoppa i 4 dagar?
Vilken tid är bäst på dygnet?
Nån som har nåt tips till mig som ska dit å shoppa i 4 dagar?
Vilken tid är bäst på dygnet?
Nu åker vi till Ullared ![]()
Nu har jag varit in två ggr på gekås men campingen har så dålig mottagning på både mobiltelefon och modemsticka så tyvärr kan jag inte svara på några frågor.. kan bara säga att har man barn får man vara beredd på att det kan bli dyrt
Vi köpte mest bara leksaker.. till väldigt bra priser. Kläder hade dom inget alls. det som såg ut nånting för världen var dyra.. Så jag tror att vissa blir lite lurade.. det är väldigt mkt billigare på Kappahl och Lindex, och snyggare kläder oxå.
Bubblan2: vi har telia på mobilen å comviq på modemet å ingenting funkade. Var riktigt dålig mottagning hela vägen upp till borås. Åsså klagar vissa på att det är så dålig mottagning i norrland ;)
Så nu har jag räknat lite grann på leksakerna vi köpte. Hittade inte allt på nätet men dom grejerna jag hittade så blev slut summan 2700:- om jag köpt dom där då. Men inne på Gekås blev det 1500:- Så 1200:- mindre.. helt otroligt!
Fast Gekås har ju inte billiga kläder.. inte av vad det jag såg. Köpte en jeansklänning för 89,95.. en sån skulle man kunna få för 60:- när Kappahl eller Lindex kör på halva rea priset... tänk på det nästa gång ni stor shoppar på Gekås ![]()