• 2007 Mamma

Gekås vol 14

Någon som vet vad flytväst till barn kostar?? 15-29kg typ

• 2007 Mamma
    Lisa1976 skrev 2010-05-19 13:30:33 följande:
    jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?
    Nä vi har flera stycken och ingen som gått sönder. Bara att reklamera.
  • 2007 Mamma
    Thegran skrev 2010-05-19 15:08:52 följande:
    vet inte vad de kostar eller om de har, ville bara be dig vara noga med vad du köper för väst, många har fått underkänt i test eftersom de inte vänder barnet på rygg.så kolla det innan du köper! :)
    Vart kollar man sånt`???? Skriv gärna i min gästbok ! Tack!
  • 2007 Mamma
    Tingeling1981 skrev 2010-05-20 23:23:48 följande:
    Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall? Undrar även om babyvakt som är bra finns där?
    Mitt tips är att gå till Stadium och köpa denna och om det behövs sätta dit tryckknappar själv eller gå till skomakren och få hjälp med det.
    Jag hade en väska av denna modell och behövde inte ens sätta dit knappar utan bara dra in banden så funkar en perfekt.
    Snygg och praktisk med många fack. Och billig så när du ledsnat så öp en ny färg =)

http://www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060770/point-zero-one-strap
  • 2007 Mamma
    törnfågel skrev 2010-06-25 21:17:32 följande:
    Jag har aldrig varit i Ullared, men nu under semestern så ska jag och en kompis (som inte heller har varit där) ta en tripp dit för att kolla in stället. Ni som är erfarna, har ni några bra tips till rookies som oss?? Hörde av en annan kompis att man inte kan lämna sin kundvagn obevakad för att folk snor den då, är det verkligen sant??
    Sätt på dig lätta kläder typ linne & kjol, då kan man om det är panikmycket folk prova kläder utan på linnet o ev även prova byxor mm utan att behöva stå i provrumskön hela tiden.

SaraKlippan: Ja fårskinn har de haft förrut iaf för 229:-

AnkiFalun: Babybok finns.
  • 2007 Mamma

Jag var på Gekås i början av augusti och då fanns overaller, tvådelade-set, jackor, underställ osv =)

• 2007 Mamma

Är det någon som vet vad såna åkplattor kostar som man åker med i snön... fanns i två storlekar förrut iaf... inboxa gärna mig då jag sällan är här inne

• 2007 Mamma
    Tibell skrev 2010-12-01 19:44:36 följande:

En fråga till er experter. Om vi vill komma lindrigast undan ( tänker på antalet galna människor inne på gekås ;) ) när bör man vara där??
    Tiiidigt en lör/sön eller runt 16-17 en vardag ?
    Tack på förhand

Jag gissar 16-17 en vardag isåfall =)
Svar på tråden Gekås vol 14