• CHARLATAN

Gekås vol 14

Har en liten undran. Ska till Ullared i början av Juli, finns det overaller, regnkläder och liknande till barn redan då eller är det för tidigt tror ni?

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • CHARLATAN

Har en liten undran som kanske är för specifik.
    Ska dit nästa helg och letar efter bebiskläder i storlek 80 och 86 i "surf"stil, liknande de som finns på Kappahl. Med vågor, sol, surfbräder, palmer m.m. och liknande kläder. Finns det nåt sånt utbud på Gekås?

• CHARLATAN
    JuniMammaLKPG skrev 2010-07-06 12:07:53 följande:
    Har ni sett till lära-gå-vagnar där? Eller om det finns dockvagnar som funkar som gå-vagnar, typ brio-stuk då.

Är det mycket folk i veckan tro, det är ju halvtaskigt väder men å andra sidan har väl inte folk fullt med pengar nu? 
    Det finns flera olika lära-gå-vagnar, även såna som också funkar som bilar med ett handtag där bak.
  • CHARLATAN
    Ladyn skrev 2010-07-07 08:46:33 följande:
    Ser att det är ganska mycket vuxenkläder på bloggen nu, hur ligger dom till med priserna, är det billigare än i vanliga butiker? Jag har annars bara koll på barnkläderna.
    Jag köpte iaf linnen för 40, 50 och 60 kr och klänningar och cardigans från 100 till 170 kr ungefär. Har inte kolla på om alla kläder är billigare men de jag köpte tyckte jag var det.
  • CHARLATAN
    Thegran skrev 2010-07-07 18:20:41 följande:
    någon med tips på vad man kan köpa till julklapp till en då två åring?
    det är ju ett tag kvar, har inte riktigt koll på vad tvååringar brukar gilla...

tänkte köpa när vi åker om några veckor, vi är bortresta i vinter och kommer inte ha så mycket tid till julklappsinköp då.
    En bobby car kanske?
  • CHARLATAN

En liten fråga. Barnböcker, alltså typ pekböcker eller liknande för barn upp till 2-3 år, (om det finns) finns de vid leksakerna eller vid böckerna?

• CHARLATAN
    kattengustav skrev 2010-11-12 10:16:39 följande:
    Dom har ganska mycket böcker faktiskt, men barnböckerna finns på en hylla på höger sida nästan direkt i början av leksakerna.
    Oh tack tack Skrattande
Svar på tråden Gekås vol 14