• Thats me

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-05-26 12:21:51 följande:
    ingen som sett dom där jag älskar ullareds tshirtar (kjell kollektion) på tradera eller nå? vill så gärna ha nån sån..
    synd jag inte visste det.. Har vart där idag o jag tror de tog 49,90 för dom till vuxna och 29,90 till barn.. jag kunde ju köpt till dej ju:(
  • Thats me
    Bambusa skrev 2010-05-27 09:43:18 följande:
    ja,de va synd, men snällt tänkt iaf   du vet inte hur små de fanns i barn storleken?
    vet inte riktigt men dom finns ju i Body så det finns i små -s-

haha knasigt förklarat men så e det -s-
  • Thats me
    keno skrev 2010-05-27 10:45:01 följande:
    Åh, vad kostar Sverigedräkten till barn?Finns den kvar?Och finns det någon vänlig själ som skulle kunna köpa två stycken till mig, betalar givetvis frakt och liknade?Vill ha, vill ha, vill ha!!!!!!!
    den va helt underbar:) kostade strax under eller över 200:-

Jag sa till sonen på 5,5 år att jisses det e synd att du inte är en liten tös -s- Han svarade åhh så höt den e -s- *Höt = Söt
  • Thats me

Jag köpte skalbyxor med hängslen där igår för 99:- Tänkte testa dom ett tag för att se om de är bra:)
    Fanns bara i små stl kvar men jag lyckades raffa åt mej det sista paret på stången i stl 122

• Thats me

Vi kom hem för ett par timmar sen o kom från Värnamo hållet o det va riktigt halt med hårda strängar i mitten på vägen.. Kunde köra i 50-70 Max.. O vädret ska ju inte bli bättre

• Thats me

Det måste väl bli Jönköping.. Eller tänker jag fel ?? Kolla Eniro kartor och vägbeskrivning:)

Svar på tråden Gekås vol 14