• Madeleine

Gekås vol 14

Hur var det idag på gekås? Hysteriskt mycket folk eller. Tänkte åka på Lördag, undra vilken dag som är värst...

• Madeleine
    Smultronhjärta skrev 2010-05-13 18:50:26 följande:
    Idag var det kö in ibland,inne var det ganska trångt men ok. Iofs så fanns det gott om människor som blir taggade av att det är trångt och kör fram som idioter med sina kundvagnar. Mina hälsenor har fått stryk flera ggr idag och jag har lika många gånger skällt ut dessa stackars hysteriska människor Dock ska jag tillbaka imorgon vilket jag nämnde till kassörskan på Sko-Boo som kontrade med att råda mig att stanna hemma
    Haha hon sa det va? Ja dom vet nog vad dom talar om. Tror jag åker på lördag istället. Om man är där kl 07.00 kanske man kan göra sitt effektivt i tre timmar och åka sen när de flesta kommer...
  • Madeleine

Hej, är det någon som vet vad babygymmet i bloggen kostar? Vill ha ett sådant och nu kommer jag inte dit innan min bebis kommer. Någon som vill göra en ledsen person en tjänst? ;)

• Madeleine
    mmonika77 skrev 2010-05-28 21:24:38 följande:
    Alla ni som vill ha sverigeklänningar, jag vet inte om de finns kvar men ska dit imorgon, någon speciell storlek jag ska ha koll på? Något annat?
    ett babygym till mig kanske ? {#lang_emotions_sunny}
  • Madeleine
    mmonika77 skrev 2010-05-28 21:45:23 följande:
    Vad är det för babygym ni pratar om här. Kan köpa om jag hittar! Har du någon bild?
    hej, vad du är snäll! Den finns längst ner på gekasullaredbloggen.blogspot.com/ denna sidan, heter giraffgym. 
  • Madeleine

var de någon som såg vad kitchen aid kostade?

Mamma till Nova 7 månader
  • Madeleine

Hej ala Ullaredsfans!

Jag undrar också över hur mycket folk det har varit i veckan och om det är välfyllt eller mycket utplockat??? 

mamma till två prinsessor
Svar på tråden Gekås vol 14