• Danneli

Gekås vol 14

Någon som vet om det finns hud/ansiktsvårds märket Lumene på Gekås? Vet ni isåf vad ex ansiktsrengöring, ansikstvatten och dagcreme kostar? 

• Danneli
    zephyr skrev 2010-05-31 09:20:58 följande:
    Lumene är väl Åhlens egna märke. Tror jag inte finns på Gekås.
    Precis som rainforest skriver så är det ett finskt märke. Finns på både h&m, åhléns, kicks m.fl.
  • Danneli
    zephyr skrev 2010-05-31 19:34:20 följande:
    Ok.. sorry. Jag har inte sett det på Gekås iaf.. =)
    Inte lätt att veta! Får ta en chansning när jag ska dit nästa fredag  
  • Danneli
    MyDream skrev 2010-06-07 23:02:50 följande:
    Nån här i tråden som varit på Gekås en lördag eller söndag den senaste tiden?
    Lite orolig för att det ska vara mycket folk. Brukar ju vara ganska ok på söndagar i vanliga fall men nu börjar allt semsterfolk att komma. Tänkte åka på söndag, vad tror ni? Mycket folk, kö in???
    Undrar detsamma. Någon som varit där sedan de började bygga om och flytta runt lite bland avdelningarna? Läste på deras hemsida att det skall vara som värst nästa helg, men kan ju vara intressant att vara förberedd på ungefär hur stökigt det är just nu
  • Danneli

ad besviken jag blev när jag var på Gekås idag! Höll på att just flytta om på barn/leksaksavdelningen så de hade ett bra mycket mindre utbud än vanligt tyckte jag Jaja, fick väl tag idet mesta ändå..

• Danneli
    Angelicaa skrev 2010-06-12 12:14:51 följande:
    typiskt!! där hade jag tänkt å inhandla massor:/ har dom inte öppet den nya delen undert iden så man kan ta d dom har flyttat på då? hopppppas dom ger fasen i den avdelningen nu på måndag å har bytt till hästavdelningen lr nåt ist, där ska jag ändå inte ha nåt;)
    Dom hade lite provisoriskt ändrat om babyavdelningen så att det fanns lite av varje kändes det som. Men ändå dåligt utbud.. De har inte öppet den nya avdelningen under tiden, den verkade inte alls färdig. Eller ja, det hade dom inte när jag var där igår iaf. Kanske kan vara en idé att ringa och kolla. 
  • Danneli
    Angelicaa skrev 2010-06-12 20:24:10 följande:
    okej...typiskt. Men får hålla tummarna för en grym shopping iaf! som man har väntat ;)
    Ja, som sagt så hittade vi ju det mesta vi var ute efter. Kanske tur att de inte hade allt som de brukar ha, för plånbokens skull menar jag Blir säkert en grym shopping ändå! Har nog aldrig hänt att man åkt därifrån tomhänt liksom
  • Danneli
    Pernilla75 skrev 2010-06-13 10:34:53 följande:
    Någon som vet hur UV-dräkterna är i storlek? Stora eller små?
    Behöver en först i november när vi ska åka utomlands. Sonen är då 1,5 år och jag beräknar att han kommer behöva strl.86/92 om vi ska få plats med en badblöja i också.

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra baby watcher.
    Vi köpte en Philips Avant när vi var där i fredags. Tror priset var 399 och har blivit rekommenderad denna av kompisar. (Babywatcher alltså )
  • Danneli
    2barnsmorsa skrev 2010-06-14 21:56:10 följande:
    har de ngn bra och prisvärd hårtrimmer till killar?
    Jag kommer inte ihåg vad det var för märken eller vad de kostade, men fanns väl kanske en 4 olika. 
Svar på tråden Gekås vol 14