• Zessan84

Babyvakt på GEKÅS! Någon som har erfarenhet av den? Vilket märke och modell finns inne just nu? Har en kompis som ska dit imorgon, men jag vill googla lite innan jag ber henne köpa en.. =)

• Zessan84
    Jojsie skrev 2010-03-25 13:45:17 följande:
    Min kompis har en Philips SCD361 o tycker den e helt ok. men den e lite väl klumpig. vi köpte först ngn Doro o den var värdelös så sen köpte jag en philips Avent, finns på Ullared för 599:- el 699:-. där föräldraenheten är väldigt smidig och utan antenn. är  suuupernöjda med den, du kan höra barnet andas om du lyssnar. superbra och aldrig några störningar! den är vit och blå, har inte namnet här men du lär se den där....lycka till! 
    Läste lite om den Philips, men räckvidden är "bara" 150 meter.. Vi har en Padwico 903 som gick sönder i helgen och nu MÅSTE vi ah en ny.. Känner dock inte för att lägga 1000 spänn på en ny. Fast den har vi vart toppennöjda med!

Finns inte på Gekås va? {#lang_emotions_undecided}
  • Zessan84

Byggplattan kostar 99:- om jag inte minns helt fel.. Va på Gekås för ett par veckor sen!

• Zessan84

Någon som vet om det har kommit in höst och vinterkläder ännu? Tänker framförallt på ytterkläder...

• Zessan84

Frågar igen; Har det kommit in höst- och vinterkläder till barn ännu? Framförallt ytterkläder är jag ute efter.. Skaloverall och fleecefodrat regnställ...

• Zessan84

Köpte dra-på lakan till en 120-säng och har för mig det kostade runt 70:-, i våras..

• Zessan84

Någon som har köpt Snowracer på Gekås? Kvalité och pris?

Hittade nämligen en på ÖB för 299:- så frågan är om mans ka köpa den eller vänta tills man kommer till Ullared nästa gång..

• Zessan84

Finns det fleecefodrade regnställ? I affärerna här hemma säljs det endast på hösten!

• Zessan84

Hej!

Tänkte kolla om nån har priser på pippifigurer. Jag är ute efter båten "Hoppetossa", Pippi som pirat, 2 sjörövare med Rosalinda (papegojan) och skattkistan!

Någon som vart där och kanske köpt detta? Ska dit mitten av november. Tror ni det finns kvar?

• Zessan84

Någon som vet om det finns överkast med stjärnor? Pris? Vet att dom haft på kuddar och så men aldrig kollat överkasten...

• Zessan84

Hej! Någon som har koll på täcke och kudde till vagn? Vad är måtten och vad kostar det?

Svar på tråden Gekås vol 14