Gekås vol 14
Någon som vet vad gåstolarna kostar?
Någon som vet vad gåstolarna kostar?
Babyvakt på GEKÅS! Någon som har erfarenhet av den? Vilket märke och modell finns inne just nu? Har en kompis som ska dit imorgon, men jag vill googla lite innan jag ber henne köpa en.. =)
Byggplattan kostar 99:- om jag inte minns helt fel.. Va på Gekås för ett par veckor sen!
Någon som vet om det har kommit in höst och vinterkläder ännu? Tänker framförallt på ytterkläder...
Frågar igen; Har det kommit in höst- och vinterkläder till barn ännu? Framförallt ytterkläder är jag ute efter.. Skaloverall och fleecefodrat regnställ...
Någon som vet vad Babyboom åkpåsen kostar? Den tjocka vinterpåsen ni vet..
Tack! Ja dom priserna känner jag igen.. =)
Finns de någon riddarborg på Gekås? Pris?
Frågar igen.. Finns det någon riddarborg?
Köpte dra-på lakan till en 120-säng och har för mig det kostade runt 70:-, i våras..
Någon som har köpt Snowracer på Gekås? Kvalité och pris?
Hittade nämligen en på ÖB för 299:- så frågan är om mans ka köpa den eller vänta tills man kommer till Ullared nästa gång..
Finns det fleecefodrade regnställ? I affärerna här hemma säljs det endast på hösten!
Hej!
Tänkte kolla om nån har priser på pippifigurer. Jag är ute efter båten "Hoppetossa", Pippi som pirat, 2 sjörövare med Rosalinda (papegojan) och skattkistan!
Någon som vart där och kanske köpt detta? Ska dit mitten av november. Tror ni det finns kvar?
Säljer dom bärbara dvd:er? Märke och pris?
Någon som vet om det finns överkast med stjärnor? Pris? Vet att dom haft på kuddar och så men aldrig kollat överkasten...
Hej! Någon som har koll på täcke och kudde till vagn? Vad är måtten och vad kostar det?