• h80

Gekås vol 14

min kompis ska iväg imorgon o undrade o hon skulle handla nått till mig..............o det vill jag ju, men vaaad, har funderat hela kvällen, men kommer inte på nått. Så jag behöver lite tips, tänkte hon skulle handla leksaker till min tjej som snart är 2.

Undrar också om det finns saker med cars (disney)

• h80

finns det fisher price saker till en 6 månader? vad isåfall?

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 21:43:28 följande:
    Det finns massor med FP! learning puppy,bilkörning,krokodilen,flera varianter av stapla och plocka i,telefoner av olika slag,garage,kamera,little people,sovnallen m.m. Utbudet är mkt bra gällande FP
    såg att du var online, så jag passade på att fråga Glad
    ska skicka bud med barnens faster, men vet inte vad jag ska ta.......garage kanske (du vet inte vad det kostar?) vilken är krokodilen?
  • h80

Vilka datum ungefär är det bäst att åka? Jag är mammaledig så jag kan åka precis när som helst. Vill åka innan jul.

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 21:01:21 följande:
    Då hade jag åkt efter novemberlovet innan bb/lön..ff mycket folk men jag tycker oftast att oktober och lovet är absolut värst!
    planerar för det då..........bara det inte krockar med molo Glad
  • h80

Nu är det bestämt, 17:e november åker jag till Ullared för första gången. Bra datum tror ni? Jag åker med en kompis o tar med båda barnen, 6 mån o 2 år gamla. Vad ska jag tänka på? Ska man vara där innan de öppnar? Kan man fika därinne eller måste man betala o gå ut genom kassorna?  Jag behöver veta allt Glad

• h80
    Joona skrev 2010-10-18 13:03:17 följande:
    Tack!
    vart kan man se din shopping?
  • h80

säljer de tillbehör till bilstolar? är ute efter en suflett till acta gracos babyskydd

• h80
    ullabella sekreterare skrev 2010-10-19 11:49:44 följande:
    Har läst i tråden att gekås har Kitchen Aid.
    pris på den och i vilka färger?
    E det en bra assistent om man gillar att baka matbröd bullar o kakor?
    eller ni har ngn annan som ni rekomenderar? Ett plus om den är snygg så man kan ha den framme Solig

Såg också att ngn undrade om man kunde använda rabattkuponger i affären.. vad blev svaret?
    jag har en kitchen aid (ej från gekås) o jag tycker den är helt underbar. En nackdel är att man inte kan baka större degar i den.(den klarar inte 4 limpor) men jag har köpt 2 skålar, så jag delar ingredienserna i 2 o kör direkt efter varandra. Superlätt. Hade en bosch innan o tycker att kitchen aid är mycket bättre.
Svar på tråden Gekås vol 14