• Bellbox

Gekås vol 14

ääni skrev 2010-08-29 14:47:24 följande:
    Enligt Ullareds hemsida är det bäst att åka den 8:e till 17:e i månaden om man vill slippa trängsel. Inte helg naturligtvis. Vår är mindre folk än höst men du har ju bestämt att åka nu. Semesterveckorna är värst och de är ju i alla fall över!
    glöm inte höstloven bara; big no-no att åka då Drömmer
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    Carpe Noctem skrev 2010-09-02 19:56:42 följande:
    Sen undrar jag om det finns några pippi saker, kläder och leksaker?
    Ja det finns pippi-hus, pippi-dockor och utklädning (heter det så?!)
    Även pippi-set med barnservis; d.v.s tallrik, mugg och bestick tror jag...
  • Bellbox
    Carpe Noctem skrev 2010-09-02 20:14:27 följande:
    Men vad bra! Låter ju toppen, måna fina julklappar till dottern tror jag allt :D

Tänk dock på att jag TROR att pippi-kläderna & leksakerna ligger på ETT på ett ställe i leksaksavdelningen medan servisen ligger mer ner mot klockavdelningen (de har byggt om nu så jag har inte 100% koll) tillsammans med andra serviser och plastflaskor till barn m.m.
  • Bellbox
    tattarunge skrev 2010-09-03 12:32:08 följande:
    Hej alla Ge-kås anhängare! 

Här har ni en nybörjare som har ett par frågor.
    Det är som så att jag tänkte bjuda min mormor it, hon är 83 men pigg och alltid sugen på fynd =)
    det jag undrar över är hur är ljudnivån på Ge-kås?
    Hade en fundering att kanske köpa öronskydd till henne eftersom att hon blir stressad över mycket ljud,
    sedan undrar jag, finns det bänkar eller sittplatser inne i butiken?
    Vi kommer att åka på en organiserad resa, och har ca fem timmar inne i butiken,
    viktigt att hon kan sätta sig ned.
    Ser ni mycket pensionärer på Ge-kås?

Och så en fråga till, jag är nu gravid, väääldigt tidigt.. 
    är jag galen om jag handlar bebis prylar?
    Är sååååå sugen! 
    Vet inte om någon svarat ang ljudnivån men den varierar kan jag säga
    -min svärfar tycker att LJUSET är värre; industriljus skulle man kunna säga enligt honom Han får ont i huvudet...

Själv älskar jag Gekås & har aldrig störts av varesig ljud eller ljus...
    -bara avpuckon som inte kan köra kundvagn
  • Bellbox
    h80 skrev 2010-09-09 21:13:26 följande:

min kompis ska iväg imorgon o undrade o hon skulle handla nått till mig..............o det vill jag ju, men vaaad, har funderat hela kvällen, men kommer inte på nått. Så jag behöver lite tips, tänkte hon skulle handla leksaker till min tjej som snart är 2.

Undrar också om det finns saker med cars (disney)

-Bobbycar kanske? Eller släp till den (vet ej om det finns nu men HAR funnits på Gekås) Tror de numer även har den nya "motorcykelmodellen" (hoppas du vet vad jag menar)
    -FisherPrice-musikleksaker t.ex; min dotter har älskat dem! Allt från att lära sig ord och musikstycken till leksaksdator har de i det märket & till ett betydligt bättre pris än handeln! Gav t.ex förra året 169kr för en produkt som kostar 399 på Barnens Hus...
    -Leksaksspis?

JA det har då funnits saker med Cars alla ggr jag varit där, men tycker det är dyrt men det är säkert ännu dyrare med cars i övriga butiker så
  • Bellbox
    livet med barn skrev 2010-09-28 12:22:28 följande:
    ok tack =). lucialinnen är jag inte intresserad av då jag har en son =).
    Han kan ju ha det om han är Staffan Stalledräng
  • Bellbox
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-09-30 22:14:37 följande:
    Windyesgirl: Jag köpte handdukar på gekås av märket "new pyramid" (nåt sånt) och de har varit superbra!!!=)

För övrigt undrar jag vad det egentligen är för pris på svarta bobbycaren, eftersom det i bloggen stod att den kostade 500, men så hade nån annan skrivit att den kostade 299??
    Nån som vet rätta priset? Åker om 1 1/2 vecka=) 
    Den kostar INTE 299kr; den har bl.a "tysta däck" så det är en dyrare modell... 499kr. Samma som "motorcykeln" om jag inte missminner mig
  • Bellbox

Tycker personligen att Ullared (efter dokumentären kom) svämmar över av norrmän, danskar & tyskar... varvat med mer stressad personal och sämre trevligt klimat
    -känns mest som en vinst för företaget ekonomiskt än en vinst för oss kunder (när det gäller shoppingupplevelsen alltså) men det är jag det
    Visst fyndar man till kanon-priser men det har blivit fler "vassa armbågar" sista året vilket "förtar" lite av glädjen med att åka dit...

Sen undrar jag VARFÖR Gekås tillåter de där närgångna mobilsäljarna att stå för det "sista intrycket" då man går ut från varuhuset Skrikandes (alltså INNE på Gekås står de ju; inte utanför) Vad vinner Gekås på det undrar jag?

*stamkund*

• Bellbox
    Bippa skrev 2010-10-07 17:57:07 följande:
    brukar det under en "normal" lördag under hösten vara jätte lång kö vid lunch?
    JA då har de flesta vaknat (de som inte gick upp i ottan villsäga) enligt min erfarenhet...
  • Bellbox
    Vad ger ni era 3-ÅRINGAR i julklapp undrar jag???!!
    Behöver alla tips jag kan få inför klapp-resan till Gekås
Svar på tråden Gekås vol 14