• DecemberBebis

Gekås vol 14

har hört många prata om gekås skaloverall , hur är den ? har en liten 10mån tjej , och undrar om den kanske hade varit bra nu i vår ? i sandlådan och lekplatsen osv.. ska inte själv dit , utan kommer skicka bud iså fall.. hur är den i strl ? pris ? färger ? nån som vill vara snäll och hjälpa mig ??=)

• DecemberBebis

åhh vad fina overaller !!! en sån grön hade jag velat ha till dottern =) hon har precis börjat ha strl 74 , det är liite stort... räcker det med 74 tro ? ska ju inte dit själv , så det är så svårt...

• DecemberBebis

nån som har en bild på skaloverallen jag skulle kunna få låna ? ska inte upp där själv , utan skicka bud... lite lättare om jag har en bild på overallen =)

• DecemberBebis

en liten fråga , en kompis (som inte har barn) ska till gekås imorgon , och mina barn är i stort behov av strumpor , så jag tänkte skicka bud med henne... vad kostar dem ?? några speciella man ska be henne köpa ?? var ett bra tag sen jag var där , och ska inte dit förrän om en månad.. och jag är för snål för att gå upp på hm och betala så mycket

Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • DecemberBebis
    eilien skrev 2010-10-21 21:09:53 följande:
    byggplattor ; 69 och 99kr
    Köpte en sats med klottsar som jag tror hette duplo stad för 229 kr men det fanns massa andra både billigare och dyrare. Avlång platslåda med grundklottsar tror jag de hade för 100-150 kr. Men det fanns som sagt massa olika delar och satser, och till väldigt bra pris tycker jag.
    ok , tack för infon
  • DecemberBebis

Jag har en planerad tur till gekås den 25 nov , börjar redan gruva för mig för hur mycket folk det kommer vara !!?? det är en torsdag... jag är inte så van vid gekås ,bara varit där ett par gånger , men när ska man komma på dagen ? för att slippa kö osv...

sen en fråga till , nån som vet om dem har bondgård till barn ? och pris ?

• DecemberBebis
    Gaztongirl skrev 2010-11-01 21:42:50 följande:
    Decemberbebis: Det stående rådet jag har sett är att vara där när de öppnar eller en stund innan. Jag var där för två veckor sedan vid lunchtid, var skönt för frampå kvällen blev det lugnt men är nog mer folk ju närmare jul vi kommer. Det fanns iaf bondgård då och vet att priset är nämnt i tråden någonstans.
    ok , får se vad mina medresenärer säger.. alet står nog mellan kl 8 och 11..
    ska kika efter pris , tack för infon
  • DecemberBebis

nån som vet om dem har barndatorer ? fisher price eller hello kittys , och pris ? funderar på en sån tills dottern fyller 4 år

Svar på tråden Gekås vol 14