Inlägg från: DesiréeochThéosmamma |Visa alla inlägg
  • DesiréeochThéosmamma

Gekås vol 14

Jag kommer med ett busslast från Sthlm, någon annan som ska det (Rönninge Reseservice)? Åker inatt och framme imorgon bitti =) Kommer åka solo dvs inge sällskap så jag får nog en lugn trip ner och kan gå där jag vill gå dvs mer tid för MIN shopping =)

• DesiréeochThéosmamma

En fråga till er Gekås experter =)

Va nere den 30 Oktober och såg stövelvärmare (sådan man har på väggen men fick aldrig möjlighet att kolla priset utan såg många vagnar med denna i. Någon här som vet priset? Ska ner igen den 4 Dec och köpa det jag missade förra gången.

• DesiréeochThéosmamma
    ditte132 skrev 2010-11-04 17:28:43 följande:
    Någon som vet om det finns maskeradkläder/prinsessklänningar på Gekås?
    ja det fanns iaf det 30okt
  • DesiréeochThéosmamma
    gnuttenn skrev 2010-12-06 19:37:10 följande:
    Är det mycket folk nu på helgerna?? Funderar att åka dit nu på söndag..
    Jag va där igår och det va inga problem att ta sig runt, lagom med folk enligt mig som mina sista två gånger varit rekord så detta va helt underbart!!! Inga köer alls in
  • DesiréeochThéosmamma
    lolo21 skrev 2010-12-07 18:11:33 följande:
    Läste i tråden att det skulle finnas en panduro-outlet utanför gekås? Är den stor, och har de mkt pyssel för barn?

Pysselgrejer för barn, finns det ngt inne på gekås? Tänker på färgade papper, lim, pärlor, paljetter, piprensare o sånt.
    Ja det ska finnas en panduro outlet (har bara ej haft tiden att gå och titta där när jag varit där) annars har Gekås och lite pyssel till barn som vuxen.
  • DesiréeochThéosmamma

Någon som vet vad Fischer-Price garaget kostar på Gekås? 

• DesiréeochThéosmamma
    smalles skrev 2011-11-08 08:13:50 följande:
    Fischer price garage med tre våningar för 349:-.
    TACKSkrattande
Svar på tråden Gekås vol 14