• Tilde å Nova

Gekås vol 14

Någon som vet... Spel till nintendo ds eller wii eller PS3 tex, är de billigare på Gekås?
    Är det någon skillnad att prata om liksom eller gäller det bara några kronor?

Ni som är inbitna Gekås-fans, vad är det man "tjänar mest på" att handla där istället för i "vanlig" affär?
    Är det verkligen SÅ mycket billigare i snitt?

Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • Tilde å Nova
    Miss Obsessive skrev 2010-10-06 13:28:27 följande:
    Nu har jag visserligen bara varit där två ggr, så något proffs precis, men sist jag var där november för två år sedan), så passade jag på att köpa mycket sällskapsspel, som det kunde skilja nästan 200 kr på jämfört med tex hos Toys´R Us eller annan butik. Kommer definitivt att köpa mer spel när jag åker nästa vecka också! Leksaker överhuvudtaget är billigare än i vanliga butiker (bra när man har barn och speciellt nu inför jul!). 
    Ahaa jamen dåså, då ska jag passa på att plocka på mig ett par sådana när jag åker ner då, jag är en sån där som älskar att ha sällskapsspel hemma men inte köpt så många till barnen för det är så himla dyrt..
    Men spel och leksaker tjänar man altlså på?
  • Tilde å Nova

Pet Shops, har de sådana på Gekås tro? Någon som vet?

• Tilde å Nova

Och vad var det jag tänkte på mer.. Cd-skivor och filmer (tänkte mest på¨dvd boxar om de har några?) är det mycket skillnad i pris jämfört med "hemma"....?

• Tilde å Nova
    Ellien skrev 2010-10-17 20:26:10 följande:
    Ja, det finns ganska mycket. Inte jättebilligt, men billigare än min lokala leksaksaffär i alla fall :)
    Toppen, då ska jag hålla utkik efter dom när jag åker ner, tack så mycket!
  • Tilde å Nova
    Zäta skrev 2010-10-18 19:20:10 följande:
    299 kostar den.. en gul dator... dottern fick en i förrgår :)
    Vad är det för märke? Du har lust att fota?
  • Tilde å Nova
    Tilde å Nova skrev 2010-10-19 19:16:57 följande:
    Vad är det för märke? Du har lust att fota?
    Du har inte lust att fota? ska det självklart stå...
  • Tilde å Nova

vinterjackorna som finns i gekås-bloggen, är det någon som har sett vad de kostar?

• Tilde å Nova

Finns det någon som åkt buss till Ullared på sistonde?
    Hur gör ni med packning? Hur håller man reda på allt? De här gula kassarna som finns på Gekås, är de lika stora som de såg ut i programmet? (alltså inte plastkassarna utan de andra)

• Tilde å Nova

Tack för svaren om packning på bussen och tack även för tips om band på  kundvagnen, smart idé! :D

• Tilde å Nova

Hej! Här kommer två frågor som jag hoppas någon som varit nere nyligt kan svara på.. ;)

Finns det några Zhu zhu pets (stavas de så?) hamstrar och eller tillbehör på Gekås? Stor skillnad i pris mot "hemma"?

Dvd:erna Extra! Extra! och den senaste med Måns Möller (med alla hans bästa klipp och sketcher) , finns de där bland filmer och dylikt, och vad kostar dom? (på ett ungefär)
    Jag vill köpa dom, ska ner till Gekås om en månad, men tänkte om jag ska vänta och köpa dom där om jag lika gärna kan beställa dom från cdon...

Hoppas någon vet..

• Tilde å Nova
    kattengustav skrev 2010-11-07 16:08:04 följande:
    Dom har en variant av Zuzu pets, dom kostar runt 70 kr st. och då är det tillsammans med ett tillbehör.
    Ok, tack!
Svar på tråden Gekås vol 14