• Waitmstar

Jag förstår att de inte skriver ut det.. Men det skulle vara intressant att veta. Ska dit på måndag, så det är inte livsviktigt.. 

• Waitmstar
    vike skrev 2010-09-27 16:55:53 följande:
    ngn som vet om det finns vaxdukar???
    Japp, vid hemtextilen. färdigklippta och bara prickiga  i svart och rött vad jag kunde se på långt avstånd.. 
  • Waitmstar

Kom för en stund sen hem från Ullared.. 
    Handlade för 2000, samt att jag skickade ut de skrymmande grejerna med sambons plånbok.. det råkade bara vara de dyraste sakerna ;) 

Kommer inte ihåg vem som frågade om dockvagnar som inte är sulky/paraply. de finns två varianter i rosa, 199, 299 kr
    sulky oxå två rosa varianter 49, 99..  

Mina inköp finns på min bilddagbok med start här: http://Mstar.bilddagboken.se/p/show.html?id=473231294&directlink=1 

Där står pris och finns halvkassa bilder :P
    Spjälsängsmadrassen var dyrare än jag mindes.. 160 kr tror jag.. Den var inte så spännande att fota..  

• Waitmstar

Jag var på jakt efter overall, mössa och vantar..  
    Men de hade samma vantar som sist, och de sitter inge bra på min son.. De är för långa i handen, så handen glider bort från fodret.. Inge bra! Får bli ett par från mitt lokala lågprisvaruhus.. 

Mössa hittade jag en enda som stämde överrens med min föreställning. Utan knyt, som går ner över öronen, inget lurv, eller stickat. Synd att alla andra storlekar än 56/62 var slut i den sorten :(  Får bli från lindex istället.  

Och overall.. Suck. Visst de hade jättemånga. 300 spänn. Och massa regnställ!! Men det skulle jag inte ha idag. 
    Min lokala lågprisaffär säljer samma märke för tjugo spänn mer.. Har redan klämt och känt, så jag visste vad jag letade efter som skulle överträffa just den. Det kunde ingen som var tillräckligt snygg :P

• Waitmstar
    Eleonoratösen skrev 2010-09-27 21:26:29 följande:
    Spjälsängsmadrassen, passar den i en ikea-spjälsäng? (vi ska nämligen få en ikeaspjälsäng utan madrass och 160kr är ju helt okej pris!
    Ja, den passar finfint! Köpte gulliver på ikea till mitt första barn, och madrassen från ullared. Kommer ha ikeasäng denna gången med. 

Märkpennan är bland alla andra pennor, vid kontor/skolsakerna. Hänger på väggen. Leta efter det som ser mest blått ut :)

Madrass-skyddet är bland sängkläderna, första hyllan efter godiset, fast på baksidan.. :P  
  • Waitmstar

De hade även barnvagnar och babyskydd och bilstolar..  Fick bara syn på priset på babyskyddet (utan bas) 350+, kommer inte ihåg exakt.  

Köper ni bilbarnstol på Gekås?  

• Waitmstar

Ahh.. Vi vill absolut ha med bas dock..
    Blev  bara lite paff när jag såg babyskydd och bilstolar där.. Förstår att det oxå är godkänt, det känns bara som att det ligger en prettodimma över babyskydd.. De måste kosta 2000 för att vara tillräckligt säkra, och man måste åka till en speciell babyaffär. Fast det är bara min upplevelse.. :) 

Svar på tråden Gekås vol 14