• Mela75

Gekås vol 14

Undrar när det är minst folk där om man ska åka dit och handla?

• Mela75

Är det någon som har sett en babysäck med armar som man kan använda istället för en overall till en bebis??

• Mela75

Ska till Ullared idag och hoppas på minmal kö då jag  blir ditdragen av min man. :( 

• Mela75
    himla skrev 2010-11-05 08:44:04 följande:
    sån man skulle jag vilja ha hehe ...

en fråga ... refiller till Braun örontermometer ... kan det finnas tro !?!
    Inte jag..jag tycker illa om  gekås..har varit där 3 ggr och kommit hem tomhänt så jag ser det som tortyr. Är det något man kan göra för att det ska bli roligare??
  • Mela75
    Nifelheim skrev 2010-11-05 09:13:29 följande:
    Shoppa!!! Klart det är tråkigt om du kommer hem tomhänt
    Jag  gillar inte trängsel.  Och än så länge när jag har varit där har det varit fullt så jag bara har lagt ner. Och jag har inte hittat det jag vill ha. Men jag kan ju passa på att fråga nu..har de bpa fria nappar??
    Fina spjälskydd? osv? 
  • Mela75
    Waitmstar skrev 2010-11-05 09:33:03 följande:
    Du kan ju skita i att gå in på Gekås, ta affärerna runtom istället. Panduro och net on net hinner jag aldrig kika på.. :( 
    Jag vill inte ens dit..men min sambo vill dit och köpa saker till våran kommande bebis för hans arbetskamrat var där min sin sambo. Jag kan lika gärna köpa det i våran stad.. jag handlar inte på panduro och net on net intresserar  mig inte. 
  • Mela75

Är det någon som vet om det i all  fall finns bpa fria nappar?? och lite brio leksaker?

• Mela75
    charmmiss skrev 2010-11-05 09:48:38 följande:
    nappar vet jag inte då mina barn aldrig tog napp. men bpa fria MAM flaskor har jag för mig att de har.
    brio leksaker finns det.
    Tack då har jag i alla fall något jag vill titta på :)
    charmmiss skrev 2010-11-05 09:46:50 följande:
    skriv en inköpslista på det ni behöver, så är det lättare o handla när man går runt o letar, så att man inte springer runt som en virrig höna. Då lär du heller inte komma hem tomhänt (hur man lyckas med det)
    tänk på att det är mycket billigare än i eran stad, ni kan ju göra något annat skoj för pengarna som blir över.
    tänk positivt o ha ett glatt humör så blir det mycket roligare o shoppa, blir nog roligare för din sambo med om du tycker det ska bli skoj  
    Jag kommer hem tomhänt för innan handlade jag inte för bebis  utan skulle ha till mig själv och har aldrig hittat någonväska eller klädesplagg som är i min stil. Och jag hatar trängsel.. jag ställer mig inte i kö för att komma in.
    Och pengar är inget jag oroar mig över..jag kan nog säga att de har inte emmaljunga style  skötväska där ändå. Men  som sagt jag hörde de har iaf mam nappar och brio så något lär jag  hitta idag.
  • Mela75
    Heleri skrev 2010-11-05 10:06:40 följande:
    Men om du nu tycker att det är så hemskt tråkigt, varför låter du inte mannen åka själv och stannar hemma då??
    För att vi ska vidare söder till hans familj..jag hade helst velat vara hemma.
  • Mela75
    Heleri skrev 2010-11-05 10:35:16 följande:
    Ahaaa, ok. Ja då är det kanske inte så lätt att undvika stället förstås. Du får väl parkera dig på fiket med en bok/tidning eller kanske sätta dig hos frisören på Gekås och bli ompysslad?
    Jag har blivit lovad att jag får fika om det blir kö så jag slipper den och få fika även inne om det är för mycket folk.. :) 
  • Mela75
    Poison82 skrev 2010-11-05 11:03:54 följande:
    Läs mitt svar.
  • Mela75

Så nu har jag gjort min tur till gekås och beundrar er fantaster. Det blev en mardröm som jag aldrig gör om. Gav upp efter 2 timmar.

• Mela75
    Lisa1976 skrev 2010-11-08 09:18:06 följande:
    kanske inte smartaste veckan att testa...
    Hade inget val..gubben ska jobba över ända till jul och bebis kommer i dec/jan.
    Det jobbiga var människor som inte såg sig för utan körde på en på magen utan att bry sig eller hälar osv..
    Dundrade på och de pinsamma människor som stod runt ola-conny och morgan för autografer "S"

Jag såg inga gravidbolas i fredags. 
Svar på tråden Gekås vol 14