• Poison82

Gekås vol 14

Där var sjukt mycket folk igår, även på eftermiddag/kväll. Däremot var där väldigt lätt att gå mellan kl 8-10 idag sen blev det tjockt med folk ikväll.
    Lördagar har dom öppet mellan 7-17

• Poison82
    carinaekvall skrev 2010-10-19 13:12:57 följande:
    Olika pussel? priser på dem? (ej knopp)

sängkläder för barn med cars ngn som sett om det finns inne just nu?  
    Pussel fanns till väldigt olika priser. Ett 104 bitar med pettson och findus för 45:- tror jag att det var.
    Cars bäddset för 165:- tror jag det var.
  • Poison82
    MoasMosterJosefin skrev 2010-10-19 13:37:41 följande:
    Har dem fått in mycket julsaker? ska dit 13 nov;P
    Tycker deras julavdelening var lite mindre än förregående år men där finns fortfarande mycket. Sakerna finner du i området som kallas "säsongvaror"
  • Poison82
    Pomegranate skrev 2010-10-19 19:15:27 följande:
    Hur mycket folk var där igår? Jag ska åka i början av nästa vecka och är efter alla skriverier om rekord och lååånga köer orolig att man inte ska kunna ta sig fram. Är gravid och mina fötter och ben orkar liksom inte shoppa som jag är van vid :)
    Tyckte där var grymt mycket folk igår och tyckte alla trängde sig fram och var allmänt ohyfsade. Idag var där mindre folk tack och lov och mycket trevligare att gå. Vi fick stå 30 min i kö när vi skulle betala vid 19 tiden, beror väl lite på vad man har för folk framför sig :) . Jag läste i en ullaredstidning att där faktiskt är mer folk på varuhuset veckan innan löning än vad där är löningsveckan. Så hoppas du har tur!
  • Poison82
    Thuleslapper skrev 2010-10-19 20:11:44 följande:
    Jag erkänner att jag inte har orkat läsa igenom alla 688 sidor men tänkte höra om någon vet om de säljer Harry Potter-Lego?
    Bonussonen önskar sig Hogwarts-slottet i julklapp och det kostar 1300:- i leksaksaffären hemma (((

Vi (ett gäng tjejer från jobbet) ska bila ner nästa lördag.
    Tyvärr kunde vi inte åka tidigare då vissa var tvungna att vänta till lönen.
    Vi hade tänkt åka vid 06:00 så att vi är framme runt 10:00.
    Någon här som har erfarenhet av när bussarna börjar rulla in?
    Så att vi inte kommer samtidigt?

Är det bättre att se till att vi kommer runt 09:00?
    Eller runt 12:00?
    Tror bussarna rullar in vid 10. Det var då jag upplevde att där var som mest folk iaf. Klockan 8 var där lugnt och det höll sig ok i 2 timmar
  • Poison82
    Angelicaa skrev 2010-10-20 21:05:21 följande:
    jag är också inne på att åka på måndag. fått för mig att det kanske inte är så mkt folk där ändå (?)
    annars e mitt alternativ nu på fre...

Va tror ni som brukar vara där ofta, nu på fredag eller på måndag 25e???
    Jag var där i måndags. På eftermiddagen dessutom och trodde det skulle vara relativt lugnt och skönt men så tusan heller. Mycket mindre folk på tisdagen
  • Poison82
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 08:22:10 följande:
    i  måndags var det uuunderbart lungt på eftermiddagen iallafall...kunde gå med vagnen överallt, så skönt så. Kom vid 16 och åkte vid 19.30.. hann med allt, var längst på leksaksavdelningen efetrsom jag skulle köpa julklappar till sonen, ingen kaos alls där som det kan vara, barnklädesavdelningen var nästan tom... men det var nog en av de få lugna dagar framöver... glad att ha prickat rätt!
    WHAT!!
    Snacka om att ha olika uppfattning, jag var där också i måndags eftermiddag och trodde där skulle va lugnt på kvällen men där var ju helt packat, höll på att få panik på alla jäkla idioter på de stället som knuffades hit o dit
  • Poison82
    linper skrev 2010-10-23 15:12:21 följande:
    VAd tror ni... av 2 onda ting. När hade ni åkt imorgon, söndag eller på måndag när det är lönedag?

TACKsam för alla tips!!
    Jag tror på söndag jag.
Svar på tråden Gekås vol 14