• Fiansess

Gekås vol 14

På onsdag ska vi till Gekås, och undrar om det finns liknande skaljackor för mindre barn- i strl 74?

Någon som vet hur deras barnvagnar är också, eller rent av har bild? Jag är ute efter en extravagn till sonen och kom just på att det ju finns vagnar där med .

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Fiansess
    eilien skrev 2010-07-26 22:56:12 följande:
    Ska till gekås i september men jag är rädd att det är lite "mellan" perido då, altså mellan sommar och vinter säsong. Upplevde att det var dåligt med barnkläder förra året vid denna tidpunkt, någon som kan meddela om det är så jämnt eller om vi bara hade otur den dagen vi var där?
    Jag var där i september förra året och köpte massor av kläder .
  • Fiansess
    GossarnasMor skrev 2010-08-08 11:20:11 följande:

Vill bara berätta för er att vi köpt deras BMX vagn sulky ( 595kr)och vi är skitnöjda med den
    Det enda minus är att handtaget inte är höj och sänkbart men det är i rätt höjd till oss ändå så det behövs inte.

För övrigt är den lätt att köra, smidigt att fälla ihop och tar ingen plats alls, stor varukorg och fullt liggläge är kanon då sonen sover ute varje dag.

Bilder kan ordnas om någon är intresserad

Jag vill gärna se bild
  • Fiansess

Hej på er!

Är det någon som vet om det finns bollkrokar på Gekås. Alltså en hängare med krokar där knopparna är bollar i olika färger.

• Fiansess
    ChokladMoshin skrev 2010-10-17 22:49:40 följande:
    Såg åkpåsar i svart, vitt och rosa vet dock ej vilket märke och pris.
    Tack!
  • Fiansess
    Xst skrev 2010-11-05 14:26:40 följande:
    Jag ska dit för första gången på måndag.. hur är köer på vardagar vid 10?
    Kan mycket väl vara kö på måndag vid den tiden.

Vi var där idag och gick rakt in (kom strax efter öppning). När vi kom ut halv elva var det köer, och om de stängde av sedan vet jag inte...

Det var massor av folk där idag, men jag är van och hittar det jag ska så det stör mig inte så mycket. Jag ställer vagnen och tar en korg som jag tömmer med jämna mellanrum. Betydligt lättare än att kånka en stor vagn hela tiden, då kommer man inte fram.

Många julklappar blev köpta, men eftersom det hela var en impulsresa och jag knappt hunnit tänka igenom vad jag skulle ha, missade jag tyvärr en del.   Landade iaf på en behaglig summa .
  • Fiansess
    MizzPiggy skrev 2010-11-05 21:23:03 följande:
    Någon mer som ska till gekås imorgon!? Ja vet att de kommer va mycket folk, men de kan inte hjälpas, kommer va där vid 11, tror ni de e kö då? Någon som vet om dom har en manikyr slip?
    Tyvärr tror jag absolut på kö även imorgon vid den tiden. Inte det svar du ville ha kan jag tro .
  • Fiansess
    charmmiss skrev 2010-11-06 23:03:11 följande:
    jag förlorade budgivningen på denna.någon som vet om det finns på gekås, eller kanske någon annan butik

www.tradera.com/Sing-a-long-Cd-spelare-Karaok...
     såg liknande när jag var där igår. Du vet sådana som fanns när en annan var liten, då med kasett och en mikrofon fanns nu med cd. Coolt . Vet tyvärr inget pris dock.
  • Fiansess

Någon som vet om de fått in sina vindjackor till barn än? Vet att de brukar ha i softshell-typ. Har de någon vindfleece också tro?

Svar på tråden Gekås vol 14